۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۵۹۱۴۹۶
آیت الله توکل:

دشمن شناسی و بصیرت درس بزرگ حماسه 9 دی است

دشمن شناسی و بصیرت درس بزرگ حماسه 9 دی است
نماینده مجلس خبرگان رهبری از دشمن شناسی و بصیرت به عنوان درس بزرگ حماسه 9 دی یاد کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله سید عبدالرحیم توکل، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از نیرو‌ها و تشکل‌های انقلابی در بابل با اشاره در پیش بودن حماسه نهم دی، زمان شناسی را یکی از ویژگی‌های نیرو‌ها و تشکل‌های انقلابی عنوان کرد و گفت: گاهی اتفاقات باید در زمان و مکان خود اتفاق بیفتد تا نتیجه و اثر آن تاثیر گذار باشد.

وی با بیان این که تشکل‌های انقلابی باید بیش از پیش به موضوع زمان شناسی توجه کنند، افزود: متأسفانه با وجود اهمیت این مسأله در سال‌های اخیر شاهد کم توجهی به این مسأله در تشکل‌های انقلابی هستیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری از دشمن شناسی و بصیرت به عنوان درس بزرگ حماسه نهم دی یاد کرد و گفت: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در نهم دی پشتیبانی خود از انقلاب، نظام و رهبری را ثابت کردند.

آیت الله توکل در ادامه سخنان خود به خطر نفوذ دشمن در تشکل‌های انقلابی اشاره کرد و افزود: با وحدت و همدلی در میان تشکل‌های انقلابی احتمال نفوذ دشمن از بین خواهد رفت.

وی همچنین خودرأیی و خود محوری را دو آسیب پیش روی تشکل‌های انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: برای حفظ جایگاه نظام و تشکل‌های انقلابی با وحدت و همبستگی در این تشکل‌ها بیشتر تقویت شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمن تلاش می‌کند تا مسؤولان را به مسائل جزیی سرگرم کند تا از مسائل مهم و اساسی نظام دور بمانند، بیان داشت: برای رفع مشکلات در کشور باید اولویت بندی وجود داشته باشد.

آیت الله توکل در ادامه سخنان خود بر ضرورت دشمن شناسی و همچنین آشنایی با ابزار‌های تبلیغاتی دشمن از سوی تشکل‌های انقلابی تأکید کرد و گفت: برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن شناخت این ابزار‌ها از سوی تشکل‌های انقلابی ضروری است.

وی با بیان این که تشکل‌های انقلابی همه توان خود را برای تقویت انقلاب و نظام اسلامی به کار گیرند، افزود: در همین راستا برنامه ریزی و هدفگذاری به منظور ایجاد تشکلی در جهت تقویت نظام و شناخت توطئه‌های دشمنان ضروری است./950/پ210/ب1
ایمانی
ارسال نظرات