۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۵۹۱۴۶۵
نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس:

فتنه گری که درپی ضربه به نظام است چگونه در مسؤولیت می تواند دلسوز کشور باشد

فتنه گری که درپی ضربه به نظام است چگونه در مسؤولیت می تواند دلسوز کشور باشد
کوچکی نژاد نسبت به رسوخ جریان فتنه در مسؤولیت های کشور هشدار داد و گفت: فتنه گری که درپی ضربه به نظام است چگونه در مسؤولیت می تواند دلسوز کشور باشد.
جبار کوچکی نژاد نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در خصوص تبعات حضور فتنه گران در مسؤولیت‌ها و پست‌های کشور، گفت: بعد از انتخابات سال ۸۸ حوادثی در کشور رخ داد؛ این حوادث علاوه بر خساراتی که برای کشور به همراه داشت دشمنان نظام اسلامی را امیدوار و آن‌ها را در تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف مصمم‌تر از گذشته کرد.

وی افزود: امروز بعد از گذشت چند سال از آن اتفاقات بعضی از مسؤولان به جای اینکه از حوادث و تجربیات سال ۸۸ درس بگیرند و از کیان نظام جمهوری اسلامی مراقبت و محافظت کنند متاسفانه بسیاری از کسانی که در فتنه ۸۸ نقش داشتند را به کار گرفتند.

کوچکی نژاد در ادامه بیان داشت: بسیاری از نابسامانی‌ها و مشکلات اقتصادی که امروز در دولت و کشور وجود دارد و اینکه کار اساسی در جهت رفع مشکلات صورت نمی‌گیرد نتیجه عملکرد ضعیف برخی مسؤولان و به کارگیری چنین اشخاصی است؛ افرادی که به نظام جمهوری اسلامی اعتقادی ندارند چطور ممکن است آن را تقویت کنند؟ برعکس تلاش آنان این است از هر روزنه‌ای که پیدا می‌کنند به نظام اسلامی ضربه بزنند.

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه عناصر فتنه از هر فرصتی برای نظام ستیزی و ضربه زدن به انقلاب بهره می‌برند، ابراز کرد: عاقلانه نیست کسانی که در فتنه ۸۸ شعار سر داده و به دشمنان نظام گرا می‌دادند که در جهت سقوط نظام اسلامی تلاش کنند، در مسند‌های اجرایی کشور قرار گیرند.

وی ادامه داد: دولت فعلی ضعف و ناکارآمدی شدیدی دارد و روزبه‌روز بیشتر می‌شود که اگر حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و نهاد‌ها از دولت نبود این دولت نمی‌توانست دوام بیاورد و باقی بماند، علت ناکارآمدی این دولت رسوخ فتنه‌گران در دولت است، تنها راه علاجی که دولت آقای روحانی پیش روی خود دارد این است که فتنه گران را شناسایی کرده و از دولت خود بیرون کند.

کوچکی نژاد بخش وسیعی از مشکلات کنونی دولت و کشور را در حضور فتنه‌گران و جاسوسان در دستگاه‌ها و مسؤولیت‌های دولتی دانست و گفت: این افراد چه آن دسته که زیرکانه کار می‌کنند چه آن‌ها که علنی به جان نظام می‌افتند، با اقدامات خود عرصه را بر مردم تنگ کردند و نه تنها در جهت رفع مشکلات قدمی برنمی‌دارند بلکه مشکلات را مضاعف نیز می‌کنند.

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به کار گیری عوامل فتنه‌گر در مسؤولیت‌ها خصوصا در مسند‌های خاص اجرایی را ظلم به مردم، خون شهدا، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: ظلم بزرگی است که مردم متدین و انقلابی که همواره و در همه مقاطع از نظام جمهوری اسلامی حمایت می‌کنند امروز شاهد این باشند برخی مسؤولانشان در هر فرصتی که به دست آوردند به نظام ضربه بزدند.

وی با اشاره به نقش حماسه نه دی در حفظ امنیت کشور خاطرنشان کرد: ۹ دی از طرفی به مسؤولان نظام جمهوری اسلامی این هشدار را داد که باید مراقب نفوذی‌ها و فتنه‌گران باشند و از طرف دیگر اقتدار مردم ایران را در صحنه‌های امنیت نشان داد و ثابت کرد که مردم ایران هر وقت اراده کنند امنیت کشور را برقرار می کنند./۸۱۳/ت302/ق
ارسال نظرات