۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۹۰۸۳۴
امام جمعه موقت کرمان:

۹ دی روز بصیرت افزایی است

۹ دی روز بصیرت افزایی است
حجت الاسلام شیخ بهایی با بیان این که ۹ دی روز بصیرت افزایی است، گفت: عمل کردن به رهنمودهای رهبری به انسان بصیرت می بخشد.
حجت الاسلام احمد شیخ بهایی امام جمعه موقت کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با ۹ دی، گفت: بصیرت انسان را نسبت به اتفاق‌های آینده بیدار می‌کند.

وی افزود: بصیرت و نگاه به آینده را از رهبر انقلاب باید یاد بگیریم که همیشه به موقع تصمیم و با سخنرانی‌ها خود مردم را بیدار می‌کنند.

حجت الاسلام شیخ بهایی با بیان این که رهبر انقلاب با نگاهی بصیر، تمام نقشه‌های شوم دشمن را در منطقه از بین برده است، بیان داشت: ۹ دی روز بصیرت افزایی است.

وی با توجه به این که حضور مردم در راهپیمایی ۹ دی از اهمیت بالایی برخورد دار است، ابراز داشت: مردم ایران همیشه با بصیرت خود پای انقلاب بودند و خواهند بود.

امام جمعه موقت کرمان با بیان این که دشمن برنامه برای برهم زدن دوباره نظام اسلامی دارد، بیان داشت: عمل کردن به صحبت‌های رهبری به انسان بصیرت می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ به همه انسان‌ها بصیرت داد که مردم ایران همیشه پای انقلاب بوده و نقشه‌های دشمن را از بین می‌برند.

استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان با اشاره به این که مردم و مسؤولان حرف‌های رهبری را عمل کنند، گفت: به موقع حرکت کردن و تصمیم گرفتن دو خصوصیت فرد با بصیرت است.

وی در پایان با بیان این که اختلال در نظام کار اصلی دشمن شمرده می‌شود، افزود: آمیخته شدن حق از باطل یکی از خصوصیت‌های دنیا بوده و کسی می‌تواند حق را از باطل شناسایی کند که بصیرت داشته باشد./۹۷۰۷/ت602/ب1
ارسال نظرات