۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۵۹۰۱۵۸
رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تهران:

مهمترین دستاورد انقلاب سربلندی ملت است

مهمترین دستاورد انقلاب سربلندی ملت است
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی کار بزرگی در کشور انجام داد، گفت: انقلاب کشور را از حالت سرافکندگی خارج کرد و ملت ما سربلند و عزتمند شدند که این مهمترین دستاورد برای یک کشور محسوب می شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران و در جلسه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، گفت: امروز در همه شهرستان های استان تهران ستادهای بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران تشکیل شده و همه مدیران و ائمه جماعات آماده برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب هستند.

وی با اعلام خبر تشکیل 18 کمیته برای برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، ادامه داد: امیدواریم در این کمیتهها اهمیت چهلمین سالگرد که اوج آن در روز ۲۲ بهمن است، بیشتر درک شود و تلاش و مسؤولان آن فعالیت خود را برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم بیشتر کنند.

رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران با اشاره به تدوین کتاب "چهل سالگی انقلاب" در ورامین افزود: شهرستان ها باید خدمات ۴۰ ساله انقلاب در شهر خود را مورد تدوین قرار دهند تا یک کارنامه ۴۰ سالگی انقلاب از هر شهر یه یادگار بماند.

وی خطاب به مدیران اجرایی شهرستان ها توصیه کرد: مدیران در طول این ایام تمام فعالیت های خود را با تبیین دستاوردهای انقلاب انجام دهند چرا که جوانان ما انقلاب را ندیده اند و اکنون با هجمه های مختلف دشمن مواجه شده اند.

حجت الاسلام محمودی اضافه کرد: امروز در این بمباران فرهنگی فضای مجازی اگر نتوانیم دستاوردهای انقلاب را منتقل کنیم سبب می شود تا جوانان دچار تردید و شبهه شوند، امیدواریم در قالب این کمیته ها، دستاوردها را با برنامه هایی مثل برگزاری نمایشگاه ها به خوبی تبیین کنیم.

جناح های مختلف سیاسی در مشترکات به اجماع برسند

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: امروز وجود جناح های متعدد سیاسی در کشور امری طبیعی است، اما لازم است تا در مشترکات به اجماع رسید چرا که امروز انقلاب وظایف سنگینی را روی دوش همه گذاشته است.

وی با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی کار بزرگی در کشور انجام داد، گفت: انقلاب، کشور را از حالت سرافکندگی خارج کرد و امروز ملت ما سربلند و با عزت هستند که این مهمترین دستاورد برای یک کشور محسوب می شود.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به وجود تبلیغات گسترده رسانه ای و هزینه های گزاف دشمن برای از بین بردن اسلام، اظهار کرد: به جهت پیوند عمیق ملت ایران با فرهنگ عاشورا و پیروی از ولایت فقیه، دشمنی ها به اقدامی بیهوده مبدل شده و امروز ملت ایران در همه عرصه ها توانسته طومار فتنه گران را درهم بپیچد.

بی اعتنایی مسؤولان؛ عامل از هم پاشیدگی خانواده ها است

وی اذعان کرد: پس از ۴۰ سال ایستادگی در برابر توطئه دشمنان، امروز به دلیل بی اعتنایی مسؤولان، رسانه ها و روحانیان نسبت به فضای مجازی و وجود رایگان شبکه های ماهواره ای؛ سبب از هم پاشیدگی کانون گرم خانواده ها هستیم که این امر سبب افزایش آمار طلاق در کشور شده است.

مدیر مسؤول نشریه فرهنگ اسلام با ابراز اینکه کسی نمی تواند پاسخ آبروی رفته افراد را بدهد، از اصحاب رسانه خواست تا قبل از انتشار خبر همه زوایای آن را بررسی کنند و گفت: باید روی متنی که انتشار می دهیم بسیار دقت کنیم و مسائل را شفاف سازی کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بخش مهمی از توفیقات این شورا را وجود رسانه ها دانست و مطرح کرد: بیش از نیمی از جمعیت امروز کشور حکومت طاغوت را درک نکرده اند و نمی دانند وابستگی چه معنایی دارد، باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان از سوی خبرنگاران تشریح شود.

وی در پایان به الگوگیری جلیقه زردهای فرانسه از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهبری و با وجود تمام فتنه ها و دشمنی ها که طی ۴۰ سال بر کشور حاکم بود، ایران اسلامی با الهام از تعالیم دینی و قرآنی به کشوری مستقل در دنیا تبدیل شده است./804/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات