۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۵۹۰۱۴۲
حجت الاسلام جعفرپور:

حضور مبلغان قرآنی در فضای مجازی از ضروریات است

حضور مبلغان قرآنی در فضای مجازی از ضروریات است
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به تلاش دشمن با بهره گیری از فضای مجازی برای مأیوس کردن مردم ایران اسلامی از نظام گفت: حضور مبلغان قرآنی در فضای مجازی از ضروریات است.
حجت الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با توجه به گسترش فضای مجازی و دسترسی اکثریت جامعه به این دنیای شلوغ و اثر گذارحضور فعال مبلغان قرآنی از ضروریات تبلیغ قرآن در دنیای امروز است.

وی افزود: دشمن امروز از مأیوس کردن مردم ایران اسلامی از نظام و رهبری ناامید شده است به همین منظور با بهره گیری از فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای تلاش می‌کند تا آحاد مردم به ‌ویژه جوانان و نوجوانان را از ارزش های دینی و معنوی در سطح کشور دور کرده و یأس و ناامیدی را در جامعه ترویج دهد.

حجت‌الاسلام جعفرپور خاطر نشان کرد: ارتباط گیری دستگاه های فرهنگی به ‌ویژه سازمان تبلیغات اسلامی با ایجاد وب سایت و کانال های تلگرامی برای حضور فعال مبلغان در عرصه فضای مجازی و رسانه ها لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: در این راستا هشت کانال در پیام رسان سروش در شهرستان بروجرد در حال فعالیت و اطلاع‌ رسانی مطالب قرآنی است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد دشمن تلاش دارد با راه اندازی جنگ نرم بین جوانان و معنویت فاصله ایجاد نماید، گفت: برنامه های فرهنگی در سطح شهر باید همگام با ترویج علوم و معارف قرآنی باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با برگزاری برنامه های قرآنی باید زمینه انس هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان را با معنویت و قرآن هموار سازد.

حجت الاسلام جعفرپور بیان کرد: باید با تقویت پایه های دینی و اعتقادی و ترویج فرهنگ قرآنی راه را بر دشمن بست و اجازه نداد به اهداف شوم خود برسد.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: باید برنامه ها ضمن با نشاط بودن و برپایی آیین های جشن به معرفی علوم مختلف قرآنی پرداخته و فضای معنویت در همه برنامه ها حاکم شود./9451/۶۰۲/خ

ارسال نظرات