۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۵۸۷۵۵۵
امام جمعه امین شهر:

دیدگاه سکولار خطری برای حوزه های علمیه محسوب می شود

حجت الاسلام فلاحی با بیان این که دیدگاه سکولار خطری برای حوزه های علمیه محسوب می شود، گفت: دشمنان اسلام در کشور به دنبال اجرایی کردن فرهنگ سکولار در حوزه های علمیه هستند.
علم  دینی و سکولار حوزه انقلابی

حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با حوزه انقلابی، گفت: مطیع بودن ولایت فقیه یکی از شاخصه های حوزه انقلابی است.

وی افزود: حوزه علمیه به عنوان نماد اسلام در کشور شناخته شده است و حوزه ای امروز مفید اثر بوده که شاخصه های انقلابی را داشته باشد.

حجت الاسلام فلاحی با بیان این که حوزه علمیه مستقل و به دنبال گسترش فرهنگ دینی است، ابراز داشت: فرهنگ دینی باید شاخصه های انقلابی را در خود داشته باشد تا بتواند فرهنگ دینی را به مردم آموزش دهد.

وی خاطرنشان کرد: دیدگاه انقلابی در ظاهر و باطن یکی از نیازهای روز حوزه های علمیه شمرده می شود تا بتواند در مقابل دشمنان پیروز شود.

امام جمعه امین شهر با بیان این که جدایی دین از سیاست از ترفندهای دشمن شمرده می شود، بیان داشت: دشمنان اسلام در کشور به دنبال اجرایی کردن فرهنگ سکولار در حوزه های علمیه هستند.

وی تصریح کرد: یک فرد انقلابی باید در زندگی خود ظاهر و باطن یکسانی نسبت به شاخصه های انقلاب داشته باشد و همیشه از ارزش های دینی دفاع کند.

حجت الاسلام فلاحی با توجه به این که دیدگاه سکولار خطری برای حوزه های علمیه محسوب می شود، اظهار داشت: طلاب با آگاهی و بصیرت به مسائل روز دنیا می توانند افرادی انقلابی و مثمر ثمر در جامعه باشند.

وی در پایان با اشاره به این که اسلام به وسیله حوزه های علمیه حفظ می شود، گفت: نیاز حوزه های علمیه این است که انقلابی باشند و از ارزش های دین اسلام دفاع کنند./9707/ت602/ب1

ارسال نظرات