۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۵۸۷۰۸۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد؛

ضرورت تقویت روحیه مقاومت مسؤولان دربرابر دشمن

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که روحیه ایستادگی و مقاومت باید بیشتر در میان مسؤولان کشور تقویت شود، گفت: متأسفانه برخی ها این روحیه و توان را دارند و حتی جای مردم نیز سخن می گویند که این کار صحیحی نیست.
امام جمعه قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان به سخنان مهم رهبری پیرامون مسأله مقاومت در دیدار اخیر خود با مسؤولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی اشاره کرد و گفت: کوتاه آمدن در برابر ظلم نتیجه ای جز ذلت و خواری نخواهد داشت.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر ظلم و توطئه ظالم از خود دفاع می کند، افزود: این در حالی است که همان کشورهای زورگو ایران اسلامی را حامی تروریست معرفی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که فرهنگ مقاومت از سوی ملت ایران به سایر ملت های جهان نیز منتقل شده است، خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان در سایه فرهنگ مقاومت توانستند به پیروزی های بزرگی دست پیدا کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری به شکست های متعدد رژیم صهیونیستی در برابر حزب الله لبنان و گروه های فلسطینی اشاره کرد و گفت: این رژیم اشغال گر در جنگ 33 روزه با همه توان و امکانات خود در برابر حزب الله لبنان شکست خورد.

حجت الاسلام والمسلمین معملی با اشاره به این که امروز اراده، عزم، ایمان، توکل و اخلاص گروه های مقاومت در منطقه دنیا را به اعجاب وا داشته است، افزود: این فرهنگ ارزشمند برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است که امروز جهانی شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که با ایستادگی و مقاومت می توان در برابر بسیاری از قدرت ها ایستاد و آنها را شکست داد، خاطرنشان کرد: پیشرفت های امروز کشور در عرصه ها و صحنه های مختلف نتیجه مقاومت این ملت است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که متأسفانه برخی ها در این کشور تلاش می کنند تا روحیه مقاومت را در میان ملت ایران کمرنگ کنند، بیان داشت: روحیه مقاومت، رمز عزت، دوام و پیشرفت مؤمنان در طول تاریخ بوده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که روحیه ایستادگی و مقاومت باید بیشتر در میان مسؤولان کشور تقویت شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها این روحیه و توان را دارند و حتی جای مردم نیز سخن می گویند که این کار صحیحی نیست./۹۵۰/پ602/ب1

ارسال نظرات