۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰
کد خبر: ۵۸۶۶۳۲
سر مقاله؛

مرز شکست‌ناپذیری

شاید تنها یک کشور در جهان وجود داشته باشد که امروز و فردایش را مجزا از اراده امپریالیسم و منطقاً منطبق‌بر استقلال خود تعیین می‌کند و فراتر از مرزهای جغرافیایی‌اش قادر است نقشه‌های دشمنانش را با ترکیبی از قدرت نرم و سخت خود، به زانو درآورد.
فتوتیتر | سخنان رهبر معظم انقلاب پیام آور اقتدار جمهوری اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری رسا، آمریکا قدرتی بلامنازع است از حیث ثروت و صنعت و تسلیحات و تقریباً هیچ کشوری به نزدیکی او هم نمی‌رسد. چین و آلمان و روسیه و دیگر دول بزرگ را بنگرید؛ همگی از حیث بسترها و زیرساخت‌ها وامدار آمریکا هستند و مقتضیات خود را متوقف به دیدار و نظر فلان‌مقام دور و نزدیک واشنگتن می‌کنند.

وضع سعودی و مرتجعان پول‌دار که از قبل روشن است؛ گاو‌های شیردهی که می‌بایست با چشم بسته و گوش کر، دنباله‌رو تصمیمات آمریکا باشند.

حالا در این میانه، یک کشور و شاید تنها یک کشور در جهان وجود داشته باشد که امروز و فردایش را مجزا از اراده امپریالیسم و منطقاً منطبق‌بر استقلال خود تعیین می‌کند و فراتر از مرزهای جغرافیایی‌اش قادر است نقشه‌های دشمنانش را با ترکیبی از قدرت نرم و سخت خود، به زانو درآورد.

این شکست‌ناپذیری از جنس رقابت‌های ثروتمندان یا صنعتگران و... نیست، بلکه تحقق اراده ملی است که لااقل در ۳۰۰‌ساله اخیر در ایران، سابقه‌ای ندارد./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: صبح‌نو

ارسال نظرات