۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۵۸۶۶۱۶
امام جمعه ورامین:

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود

نماینده ولی فقیه در ورامین با بیان اینکه عده ای دوران قبل از انقلاب را ندیده اند و نمی دانند چه بودیم و چه شدیم، گفت: امروز بر مسؤولان و روحانیان تکلیف است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای اقشار مختلف مردم تبیین کند.
سید مرتضی محمودی گلپایگانی سید مرتضی محمودی گلپایگانی سید مرتضی محمودی گلپایگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین ظهر دوشنبه در دیدار روحانیان طرح هجرت اعزامی حوزه علمیه قم که در بیت شهید محمودی برگزار شد با بیان اینکه در انقلاب اسلامی خدمات فراوانی به شهر ورامین شده اما کافی نیست، گفت: امروز مسؤولان شهر باید جهادی پای کار بیایند.

وی بیان کرد: دشمنان می خواهند با هدف های شیطانی خود نام ورامین را در کشور خراب کنند؛ مردم متدین دشت ورامین در سال ۱۳۴۲ نشان دادند که از کسی غیر از خداوند متعال ترسی ندارند و به صورت انقلابی به میدان آمدند.

امام جمعه ورامین ادامه داد: عده ای در تلاش بوده و هستند که به ورامین لطمه بزنند اما این مردم هوشیار و همیشه در صحنه اجازه نمی دهند که کسی به این شهر ضربه وارد کند.

استاد حوزه با ابراز اینکه خدمت به مردم عبادت است، خاطرنشان کرد: در طول این ۴۰ سال که از عمر انقلاب می گذرد خدمات فراوانی به مردم دیار 15 خرداد داده شده است اما حق آنها ادا نشده است و این خدمات باید گسترش پیدا کند، مسؤولان تمام توان خود را بگذارند تا مشکلات مردم در این خطه برطرف شود، بهترین خدمتها باید به مردم دارالمؤمنین دیار ۱۵خرداد که در سال ۱۳۴۲ جوانان خود را تقدیم انقلاب و نظام کردند داده شود.

استاد اخلاق ضمن تبریک هفته وحدت، تصریح کرد: دشمن درصدد است تا بین صفوف به هم فشرده مسلمانان اختلاف ایجاد کند، برای مقابله با این توطئه به آگاهی و بصیرت بیشتر نیاز هست.

با سابقه ترین امام جمعه کشور یادآور شد: عده ای دوران قبل از انقلاب را ندیده اند و نمی دانند چه بودیم و چه شدیم، اینها همه به برکت انقلاب اسلامی است که بر مسؤولان و روحانیان تکلیف است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای اقشار مختلف مردم تبیین کند.

آیت الله محمودی در پایان سخنان خود با تصریح اینکه اکثر گرفتاری های امروز جامعه از بی تقوایی است، به نقش مساجد در جامعه اشاره کرد و افزود: روحانیان ما با جوانان بیشتر انس پیدا کنند و باید تلاش کرد که نوجوانان و جوانان به مسجد و امور دینی بیشتر سوق پیدا کنند چرا که بیشتر شهدای ما از مساجد به سوی جبهه‌ها اعزام شدند./804/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات