۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۵۸۶۵۱۱
نماینده آیت الله سیستانی:

دوران جوانی فرصتی مناسب برای رشد انسان است

نماینده حضرت آیت الله سیستانی بر ضرورت داشتن هدف های بزرگ تاکید کرد و گفت: دوران جوانی فرصتی مناسب برای رشد انسان است.
حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، جمعی از دانش آموزان دبیرستانی مدرسه امام علی (علیه السلام) در نجف اشرف ضمن زیارت بارگاه مطهر امام حسین (علیه السلام) در کربلا معلا با حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس حسینی دیدار کردند.

حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی در این دیدار گفت: اگر زنان می خواهند در علم و عمل موفقیت شوند باید در کنار خانواده و جامعه این موفقیت را کسب کنند.

وی بر ضرورت استفاده صحیح از وقت تاکید کرد و بیان داشت: ما باید هدف بزرگ و متناسب با عظمت هستی داشته باشیم زیرا انسان مسلمان باید از دوران جوانی خود برای موفقیت خود، خانواده و جامعه اش به نحو احسن استفاده کند.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی رمز موفقیت در هر عمل را اصلاح روابط خود با خداوند متعال که سرچشمه اصلاحات است، دانست و خاطرنشان ساخت: انسان مسلمان باید از وقت، عقل، فرصت های که دارد در جهت تفکر، فهم و حکمت بهره ببرد.

وی ادامه داد: زنان یک مادر و یا همسر موفق هستند که از دامان آنان قهرمانان، علما و رهبران بزرگی پرورش پیدا می کنند زیرا در دوران زندگانی خود به اصول موفق تکیه دارند. زنان باید از تجارب افراد موفق و کاربلد بهره ببرند.

تولیت شرعی آستان مقدس حسینی بر ضرورت دوری از استفاده ناصحیح از امکانات و وسایل ارتباطی تاکید کرد و گفت: باید از وسایل و امکانات ارتباطی به صورت مثبت و صحیح بهره برد و از قابلیت های آن ها جهت افزایش علم استفاده کرد.

گفتنی است که حجج الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی و سید احمد صافی نمایندگان حضرت آیت الله سیستانی در کربلا معلا در طول هفته دیدارهای مختلفی با اقشار مختلف مردم دارند و توصیه های در زمینه های فرهنگی، دینی، اجتماعی و سیاسی به مخاطبان ارائه می کنند.

ارسال نظرات