۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۵۸۶۱۶۶
امام جمعه قرچک:

بازگشت به روحیه بسیجی، تنها راه خروج از مشکلات است

امام جمعه قرچک با بیان اینکه استکبار نمی تواند پیشرفت انقلاب اسلامی را ببیند، گفت: امروز تنها راه برون رفت از مشکلات برگشت به روحیه بسیجی است.
حجت الله اسماعیلی حجت الله اسماعیلی حجت الله اسماعیلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم میثاق با شهدا صبح امروز با حضور امام جمعه و جمعی از مسؤولان و بسیجیان در گلزار شهدا امامزاده ابراهیم ولی آباد قرچک برگزار شد، مسؤولان بعد از قرائت زیارت عاشورا، مزار شهدا را غبارروبی و گلباران کردند و با حضور بر سر مزار شهید منصور ستاری فرمانده وقت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یاد شهدا را گرامی داشتند.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در این مراسم با بیان اینکه علی(ع) اول بسیجی عالم بود، گفت: در ابتدای اسلام کسانی که از اهل بیت پیروی کردند، بسیجیان بودند و سرآمد همه بسیجیان هم شهیدان بوده اند.

وی ادامه داد: آنچه سبب سربلندی و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است، وجود فرهنگ بسیجی است.

حجت الاسلام اسماعیلی با ابراز اینکه استکبار نمی تواند پیشرفت انقلاب اسلامی را ببیند، مطرح کرد: امروز هم تنها راه برون رفت از مشکلات برگشت به همان روحیه بسیجی است چرا که فقط همین تفکر است که می تواند ما را از این بحران عبور دهد.

امام جمعه شهرستان قرچک اضافه کرد: امروز دشمن با فشار آوردن به معیشت مردم دنبال جدایی ملت از انقلاب است.

وی بیان کرد: امروز وظیفه بسیج این است که تمام ظرفیت های خود را برای حل مشکلات مردم به صحنه بیاورد که تنها از بسیج همین مورد انتظار است و لازمه برگشت به تفکر بسیجی هم پیروی از آموزه های ناب اسلام است./804/پ203/ب1

ارسال نظرات