۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۵۸۵۹۹۷
استاد حوزه علمیه:

ورودی های موفق حوزه از نیروهای بسیج هستند

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امروز اکثر نیروهای موفق نهادها و ارگان ها خروجی بسیج هستند، گفت: حتی ورودی های موفق تر حوزه های علمیه هم نیروهای بسیج هستند.
حجت الله اسماعیلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک امروز در جمع فرماندهان بسیجی این شهرستان با بیان اینکه فرماندهان پایگاه ها امروز باید افزون بر سلامت جسمی و روانی، بر تقویت مباحث عقیدتی اهتمام  لازم را داشته باشند، گفت: فرمانده باید نیروها را از لحاظ اعتقادی واکسینه کند.

وی ادامه داد: امروز دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به بسیج این است که باید هر روز بر معنویت این شبکه بی بدیل الهی در دنیا افزوده شود چرا که اگر هجمه های فکری پایگاه ها شناخته نشود نمی توان برنامه ها را به درستی جلو برد، پس لازم است تا همه توان ما این باشد که جذابیت بسیج همه جا حفظ شود.

استاد حوزه علمیه با ابراز اینکه امروز اکثر نیروهای موفق نهادها و ارگان ها خروجی بسیج هستند، اذعان کرد: حتی ورودی های موفق تر حوزه های علمیه هم نیروهای بسیج بودند.

انقلاب اسلامی بیمه بسیج است

وی ابراز کرد: امروز نظر مردم این است که مؤثرترین سازمانی که انقلاب اسلامی را بیمه کرد بی شک بسیج است، همه اقشار جامعه بر این باور هستند نهادی که تنها در برابر تمام هجمه ها ایستاده است بسیج است، از همین رو هم بیشترین دشمنی های امروز با بسیج است، دشمن در صدد است تا با ایجاد فتنه جوانان معتقد را از این شجره طیبه جدا کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی با تأکید بر اینکه کیفیت نیروها مهم تر از کمیت آنها است خطاب به فرماندهان بسیجی گفت: پذیرش ما باید با رأفت و محبت باشد، جذب جوان باید مانند پذیرش بیمار از سوی پزشک باشد.

وی ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت توصیه کرد: در این هفته اهم برنامه های بسیج باید معرفت افزایی و معرفی شاکله اصل بسیج باشد، ظرفیت های واقعی بسیج باید به مردم شناسانده شود، باید هدفمند کار کرد و از کار لذت برد همانطور که در بسیاری از پایگاه ها اینگونه است، پایگاه های موفق بسیج را الگو قرار داده و همه خود را از یک مجموعه بدانیم.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان با اعلام آمادگی نسبت به شرکت در اردوهای جهادی بسیج، اذعان کرد: افتخارم این است که به عنوان یک خادم بسیجی بتوانم خدمت کنم، امروز عمده نظر اذهان عمومی نسبت به بسیج، خدمات دهی و محرومیت زدایی آنان است./804/پ203/ب1

ارسال نظرات