۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۵۸۵۸۰۱
امام جمعه قرچک:

دنیا تشنه اخلاق پیامبر اکرم است

امام جمعه قرچک با بیان اینکه در این شهرستان همدلی های خوبی بین مسؤولان برقرار است، گفت: دنیای امروز تشنه اخلاق پیامبر اکرم است.
حجت الله اسماعیلی قرچک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک پیش از ظهر امروز در جمع مدیران و رؤسای ادارات این شهرستان به مناسبت هفته بسیج و هفته وحدت گفت: دنیای امروز تشنه اخلاق پیامبر اکرم است.

وی ضمن تبریک هفته بسیج، ابراز کرد: امروز تأثیر بسیج دیگر بر کسی پوشیده نیست چرا که مهمترین عامل تقویت و پایداری نظام بسیج است، قاطعانه می گویم که بازدارنده اصلی در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن؛ بسیج است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه تنها با حرکت جهادی است که می توان کارها را پیش برد، افزود: امروزه بسیج در برابر فتنه ها، در پس زلزله، در محرومیت زدایی ها و موارد دیگر پیشتاز است.

نماینده ولی فقیه در قرچک با بیان اینکه در قرچک همدلی های خوبی بین مسؤولان برقرار است، با توصیه به مشارکت بیشتر نهادها در امور فرهنی شهر گفت: انتظار می رود برنامه های امسال هفته بسیج پرشور تر از گذشته برگزار شود.

همچنین در ادامه بهمن خطیبی رییس شورای اداری شهرستان قرچک با یادآوری اینکه امکانات شهرستان بسیار محدود است، تأکید کرد: همه ادارات باید در بزرگداشت هفته بسیج مشارکت داشته باشند.

فرماندار قرچک در پایان با بیان اینکه با تعامل و همفکری می توان کارها را جلو برد، تصریح کرد: برنامه های هفته بسیج و دهه فجر امسال ویژه هست و با وجود تمام مشکلات، همه دستگاه ها به طور ویژه باید پیگیر امور باشند و هیچ برنامه ای روی زمین نماند./804/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات