۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۸۵۰۴۳
نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی:

۸۰ درصد مشکلات مردم در حوزه منابع طبیعی مربوط به قانون نیست

حجت الاسلام عبادی گفت: در سفر اخیر وزیر جهاد کشاورزی به استان و دیداری که با وی داشتم مشکلات منابع طبیعی و کشاورزی بیان شد که در این دیدار گفته شد ۸۰ درصد مشکلات مردم در حوزه منابع طبیعی مربوط به قانون نیست بلکه به اجرای آن برمی‌گردد.
حجت الاسلام عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه دیدار مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس با مدیرکل، معاونین و کارشناسان کشاورزی استان اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی از همه وزارت خانه‌ها درخواست کرده که قوانین مزاحم را به مجلس اعلام کند اما تاکنون بیش از 90 درصد وزارت خانه‌ها و دستگاه‌های هیچگونه پیشنهادی به مجلس ارائه نکرده‌اند.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید اهتمام کنند و نظرات خود را با معاونت پارلمانی وزارت‌خانه مربوطه در میان بگذارند تا آنها از ما بخواهند که در این صورت می‌توان گام‌های بلندی برداشت.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی حاضر هستند که در تمامی زمینه‌ها همکاری کنند و قدم‌های بسیار خوبی را برای پیشرفت استان بردارند از این رو باید مدیران از این جایگاه بسیار مهم استفاده کنند.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: در سفر اخیر وزیر جهاد کشاورزی به استان و دیداری که با وی داشتم مشکلات منابع طبیعی و کشاورزی بیان شد که در این دیدار گفته شد 80 درصد مشکلات مردم در حوزه منابع طبیعی مربوط به قانون نیست بلکه به اجرای آن برمی‌گردد.

وی ادامه داد در حال حاضر نگاه مدیران منابع طبیعی و همکاری آن‌ها با مردم بازتر شده است اما می‌طلبد که این همکاری‌ها ادامه داشته باشد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با یک تعامل با نماینده می‌توان موضوعات را مطرح و از مقامات کشوری برای پیشرفت استان امتیازهای بالایی گرفت./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات