۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۵۸۳۸۶۳
آیت الله طه محمدی:

دشمن برنامه های فراوانی برای گمراه کردن فرزندان ما دارد

امام جمعه همدان گفت: فرماندهان بسیج باید از سن ۲ سالگی شروع به عضو گیری کنند چرا که دشمن برنامه های زیادی برای گمراه کردن بچه های ما دارد.
دیدار  اعضا سازمان بسیج دانش آموزی همدان با آیت الله طه محمدی دیدار  اعضا سازمان بسیج دانش آموزی همدان با آیت الله طه محمدی دیدار  اعضا سازمان بسیج دانش آموزی همدان با آیت الله طه محمدی دیدار  اعضا سازمان بسیج دانش آموزی همدان با آیت الله طه محمدی دیدار  اعضا سازمان بسیج دانش آموزی همدان با آیت الله طه محمدی دیدار  اعضا سازمان بسیج دانش آموزی همدان با آیت الله طه محمدی دیدار  اعضا سازمان بسیج دانش آموزی همدان با آیت الله طه محمدی دیدار  اعضا سازمان بسیج دانش آموزی همدان با آیت الله طه محمدی دیدار  اعضا سازمان بسیج دانش آموزی همدان با آیت الله طه محمدی دیدار  اعضا سازمان بسیج دانش آموزی همدان با آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در دیدار اعضای سازمان بسیج دانش آموزی همدان ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی یادآور شد: ارزش کسب علم به اندازه ای است که رسول خدا در یکی از دعاهای خود از خداوند می خواهد که دو روز از زندگی اش را یکسان قرار ندهد.

وی افزود: بشر نیز باید با الگو گیری از پیامبر اسلام تمام تلاش خود را در این راه قرار دهد که هر روز از زندگی اش به دنبال کسب علم و دستاورد جدیدی باشد و به طور کلی هر روزش بهتر از دیروزش باشد.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: اگر انسان جایگاه خود را درک کند و در هر لحظه به دنبال پیشرفت باشد این فرد آن قدر اجر و مزد درآخرت می گیرد که تمام مقام های دنیایی در مقابل آن ناچیز است.

وی این انسان را خورشید خورشیدها نامید و تاکید کرد: این فرد می تواند با نور و اخلاق خود، جهانی را روشن کند و در مقابل این شخص بسیارند کسانی که همانند خفاش از روشنایی دور می باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطر نشان کرد: انسانی که در این دنیا بر روی خاک است اگر بتواند ارزش واقعی خود را درک کند در آخرت عرش اعلی جای او خواهد بود لذا از این افراد به عنوان خاکیان عرش نشین یاد می شود.

وی خطاب به مدیران و فرماندهان حاضر در جلسه تاکید کرد: هدف اصلی نظام آموزشی ما باید این باشد که از روز اول همه با همراهی همدیگر و ایجاد همدلی شرایط را برای ارتقا و پیشرفت جامعه ایجاد کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: به عقیده بنده فرماندهان بسیج باید از سن 2 سالگی شروع به عضو گیری کنند چرا که دشمن برنامه های زیادی برای گمراه کردن بچه های ما دارد.

وی ایران را دارای استعداد های درخشان بسیاری دانست و گفت: نیاز امروز ما سازمانی است که با برنامه ریزی های دقیق از ضایع شدن این استعداد های بالا جلوگیری کند./979/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات