۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۵۸۲۲۸۴
دبیر مجمع علمای خراسان شمالی:

علما و روحانیان در صف مقدم مقابله با توطئه‌های دشمن هستند

دبیر مجمع علمای خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان با اقدامات و توطئه‌های مختلف تلاش می‌کنند فکر مردم را مه‌آلود کنند، گفت: باید این توطئه‌ها را با خداباوری از بین برد که در این راستا علما و روحانیان نقش مهمی بر عهده دارند.
حجت الاسلام قدیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اصغر قدیمی، دبیر مجمع علمای خراسان شمالی، امروز در جمع شماری از مسؤولان فرهنگی استان، تکیه بر عنصر ایمان و معنویت را از مهم‌ترین عوامل موفقیت و پیروزی انسان برشمرد.

وی افزود: پایبندی مدیران فرهنگی به اصول مذهبی و التزام آنان به انجام دقیق فرایض دینی تأثیر بسیاری بر نحوه موفقیت آنان خواهد داشت.

حجت‌الاسلام قدیمی تصریح کرد: بدیهی است مدیری که عالم را محضر خداوند دانسته و در این محضر گناه نمی‌کند هم الگوی خوبی برای دیگران است و هم از محبوبیت و تأیید بیشتری برخوردار است.

وی اظهار داشت: ضرورت یکپارچگی و هماهنگی در ساماندهی و اجرای برنامه‌های فرهنگی ایجاب می‌کند که مردم و متولیان فرهنگی همگام، منسجم و در مسیر واحد حرکت و تلاش کنند.

حجت‌الاسلام قدیمی با تأکید بر بهره‌گیری از نظرات مشاوران و کارشناسان زبده در مدیریت امور فرهنگی، خاطرنشان کرد: چنانچه به کار کارشناسی قبل از آغاز تصمیم معتقد باشیم و به کارشناسان ورزیده نیز دسترسی داشته باشیم قادر به اتخاذ بهترین تصمیمات و اجرای برنامه‌های مؤثر خواهیم بود.

وی تقوا و پاک‌دامنی را بهترین عنصر مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: باید همه در شئون فردی و اجتماعی خود را مقید به اصول اسلامی و بایسته‌های حیات در جامعه اسلامی بدانیم تا اندک‌اندک جامعه به سمت صلاح و سلامت در جنبه‌های مختلف پیش رود.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان با این کار فکر مردم را مه‌آلود می‌کنند، خاطرنشان کرد: باید این مه با خداباوری از بین برود که در این راستا علما و روحانیان نقش مهمی بر عهده دارند./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات