۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۵۸۲۰۴۸
امام جمعه موقت بیرجند:

موشک‌های ایران در دل دشمنان ترس و نگرانی ایجاد کرده است

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه موشک‌های ایران در دل دشمنان ترس و دلهره و نگرانی ایجاد کرده است، گفت: نظام اسلامی ایران متکی به مردم است و به هیچ عنوان به دوران گذشته برنمی‌گردد.
حجت الاسلام عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: انسان باید به یاد مرگ و قیامت باشد چرا که به یاد مرگ و قیامت بودن می‌تواند هوای نفس را کنترل کند.

وی با بیان اینکه اعتقاد داشتن به قیامت نیز نقش تربیتی عمیقی بر روح و روان انسان دارد، گفت: قرآن بحث قیامت را بارها در آیات یادآوری کرده و اگر غافل شویم نفس اماره انسان را مشغول لهو و لعب می‌کند.

امام جمعه موقت بیرجند به روز جهانی استاندارد و روز اسکان معلولان و سالمندان اشاره کرد و افزود: باید هر چیزی در جامعه دارای استاندارد لازم باشد و امکانات شهری نیز به گونه‌ای باشد که برای معلولان و سالمندان مناسب سازی شود.

حجت الاسلام عبادی، ورزش را در درمان بیماری‌ها موثر دانست و تصریح کرد: با ورزش کردن می‌توان از بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری کرد و این مهم نیاز به فرهنگ سازی دارد.

وی به تصویب لایحه کنوانسیون تامین مالی تروریست(CFT) در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: کسانی که موافق این لایحه بودند برای خود استدلال‌هایی داشتند که نباید متهم به خیانت شوند چرا که تخریب مجلس شورای اسلامی آسیب آن به به نظام اسلامی برمی‌گردد.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: کسانی که موافق لایحه بودند اعتقاد داشتند که با این لایحه بهانه‌های آمریکا برطرف می‌شود اما باید بدانیم بهانه‌های آمریکا با این چیزها برطرف نخواهد شد.

حجت الاسلام عبادی، اصل بهانه‌گیری آمریکا را به دلیل استقلال و قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: ملت ایران با هوشیاری و آگاهی سر تعظیم در مقابل آمریکایی‌ها فرود نمی‌آورند.

وی با بیان اینکه موشک‌های ایران در دل دشمنان ترس و دلهره و نگرانی ایجاد کرده است، افزود: نظام اسلامی ایران متکی به مردم است و به هیچ عنوان به دوران گذشته برنمی‌گردد.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: بنده مخالف لایحه CFT هستم و به عنوان یک مخالف می‌گویم گذر زمان نشان خواهد داد که موافقان لایحه حق داشتند یا مخالفان.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه امروز آمریکا بسیار مقروض و ضعیف شده و در حال افول اقتصادی است، عنوان کرد: هیچ بن بستی برای انقلاب اسلامی وجود ندارد./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات