۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۵۸۱۱۴۷
نماینده مردم بیرجند در مجلس:

آرامش اقتصادی تا ماه های آینده به فضای کشور باز می‌گردد

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمین دشمنان بازی نکنیم، گفت: تحریم‌ها هر چند پس لرزه‌هایی داشته اما به طور قطع تا چند ماه آینده آرامش اقتصادی به فضای کشور باز می‌گردد.
حجت الاسلام عبادی

حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، ملت ایران را نشانه گرفتند و برای از هم پاشیدن نظام اسلامی تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید با کمک به دولت تلاش کنیم تا از جنگ اقتصادی به سلامتی عبور کنیم و مشکلات را به خوبی مدیریت کند، گفت: با وجود تمام مشکلات در کشور اما مردم صبور هستند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی‌ها نیز با احتکار و دلالی منافع ملی را نادیده می‌گیرند و به دنبال منافع خود هستند و برای کشور مشکل ایجاد می‌کنند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه نباید منافع ملی را فدای منافع شخصی کنیم، تصریح کرد: نباید در راستای نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان گام برداریم و با برخی از رفتارهای خود به دشمن در عملی کردن نقشه‌هایشان کمک نکنیم.

وی با بیان اینکه در زمین دشمنان بازی نکنیم، ادامه داد: تحریم‌ها هر چند پس لرزه‌هایی داشته اما به طور قطع تا چند ماه آینده آرامش اقتصادی به فضای کشور باز می‌گردد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم این فراز و نشیب‌هایی که در خصور ارز و دلار وجود دارد با همت و تلاش مسؤولان حل شود.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه همدلی و وحدت در کشور برای حل مشکلات مهم است، اظهار کرد: مردم هوشمندانه و با بصیرت نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی افزود: روحیه ایثار و فداکاری در جمهوری اسلامی ایران وجود داشته و این روحیه ارزشمند است و اجازه نمی‌دهد به دشمنان که در جامعه نفوذی داشته باشند./9314/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات