۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۵۸۱۰۶۴
معاون ارزیابی و نظارت قرارگاه مرکزی خاتم ‌الانبیا:

اعتماد به آمریکا اشتباهی بزرگ و غیرقابل جبران است

معاون ارزیابی و نظارت قرارگاه مرکزی خاتم ‌الانبیا(ص) با بیان اینکه اعتماد به آمریکا اشتباهی بزرگ و غیرقابل جبران است، گفت: آمریکا در این چهل سال به هیچ کدام از تعهدات خود پایبند نبوده و این از خوی استکباری او نشأت می گیرد.
سردار مرتضی صفاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، سردار مرتضی صفاری، معاون ارزیابی و نظارت قرارگاه مرکزی خاتم ‌الانبیا(ص)، پیش از ظهر امروز در اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان چهارمحال و بختیاری در اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری سراسری این رزمایش در همه کشور خاطرنشان کرد: بسیجیان نشان داده اند با همه وجود در مقابل دشمن می ایستند و هیچ چیز نمی تواند آنها را از صحنه خارج کند.

وی ایستادگی در برابر دشمن را باور قلبی مردم بیان کرد و افزود: اینکه در گوشه و کنار شنیده می شود که برخی از مسؤولان به دنبال ارتباط با دشمن به ویژه آمریکا هستند، این مغایر با ماهیت وجودی انقلاب اسلامی است و با فرهنگ استکبارستیز مردم همخوانی ندارد.

سردار صفاری، اعتماد به استکبار جهانی را اشتباهی بزرگ دانست و ادامه داد: آمریکا در این چهل سال به هیچ کدام از تعهدات خود پایبند نبوده و این از خوی استکباری او نشأت می گیرد؛ اعتماد به آمریکا اشتباهی بزرگ و غیرقابل جبران است.

معاون ارزیابی و نظارت قرارگاه مرکزی خاتم ‌الانبیا(ص) با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال از بین بردن ماهیت انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: ارتباط با آمریکا ما را به سمت نابودی سوق خواهد داد؛ باید هوشیار باشیم و بدانیم آمریکا شیطان بزرگی است که تنها منافع خود را می بیند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه ایران اسلامی امروز مقتدر تر از هر زمانی به راه خود ادامه می دهد، تصریح کرد: قدرت انقلاب اسلامی تنها داخلی نیست بلکه در خارج از کشور هم نام ایران اسلامی لرزه بر اندام دشمنان می اندازد.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال جنگ روانی و رسانه ای است، خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد با فشار اقتصادی و تحریم جنگ روانی در داخل کشور راه بیاندازد و فضای داخلی را به سمت ناآرامی پیش برد اما به لطف الهی هیچ غلطی نمی تواند بکند چراکه مردم ایران بیدارند.

سردار صفاری، فرهنگ اسلام را فرهنگ غنی دانست و افزود: در کشور ما خداوند ذخایر زیادی گذاشته و ما باید به طور صحیح آن ها را مدیریت کنیم تا انقلابمان را به صاحب اصلی آن تحویل دهیم./9457/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات