۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۸۰۸۸۵

بازدید نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از نمایش رزمی فرهنگی عملیات مرصاد

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند از نمایش رزمی فرهنگی عملیات مرصاد در منطقه عمومی بیدخت بیرجند بازدید کرد.
بازدید امام جمعه بیرجند از عملیات مرصاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، شب گذشته حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند از نمایش رزمی فرهنگی عملیات مرصاد در منطقه عمومی بیدخت بیرجند بازدید کرد.

در این بازدید نیز حجت الاسلام نصیرایی مدیر حوزه علمیه استان، سردار رجب زاده فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری استان و سایر مسؤولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند.

نمایش بزرگ رزمی فرهنگی عملیات مرصاد در راستای کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی از 7 مهرماه به مدت یک هفته در منطقه عمومی بیدخت بیرجند برپا شده است.

همچنین این نمایش رزمی در سه بخش غرفه‌های تجهیزات نظامی و توانمندی‌ نیروهای مسلح استان، ماکت عملیات مرصاد و به نمایش گذاشتن گوشه‌ای از دوران دفاع مقدس است.

حدود 500 نفر در اجرای این عملیات همکاری می‌کنند و انتقال وقایع دوران دفاع مقدس به نسل جوان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان نیز از اهداف اجرای این رزمایش است./۹۳۱۴/پ204/ب1

ارسال نظرات