۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۵۸۰۷۰۱
مديركل تبليغات اسلامي استان اصفهان:

حمله موشكي سپاه گوشمالی سختی به تروریست ها داد

مدير كل تبليغات اسلامي استان اصفهان گفت: حمله موشكي سپاه پاسداران به مقر عاملان و طراحان حمله اهواز در سوريه سبب عزت، قدرت، افتخار و بالندگي شيعيان امام زمان(عج) در سراسر جهان شد.
حجت الاسلام رحمت الله عروجي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام رحمت الله عروجي دوشنبه شب در آيين اختتاميه نمايشگاه ‹‹عاشورا چهارده قرن بعد›› در شهرستان كاشان، گفت: شليك صبحگاهي موشك هاي دليرمردان يگان موشكي هوانيروز و يگان پهبادي هوافضاي سپاه پاسداران گوشمالي محكمي به ابرقدرت ها و تروريست ها و اذناب آنهاد داد و سبب دلگرمی خانواده شهداي حادثه تروريستي كور اهواز شد.

وي افزود: حمله موشكي سپاه پاسداران به مقر عاملان و طراحان حمله اهواز در سوريه سبب عزت و قدرت و افتخار و بالندگي شيعيان امام زمان(عج) در سراسر جهان شد.

حجت الاسلام عروجي پيام عمليات غرورآفرين سپاه پاسداران به فرماندهي فرمانده كل قوا به مقر تروريست ها در شرق فرات را مهمتر از عمليات موشكي گذشته خواند و افزود: جمله مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل  و مرگ بر آل سعود بر روي نخستين موشكي كه به طرف مقر تروريست ها در شرق فرات شليك شد از سوي رسانه ملي به خوبي به تصوير كشيده و به سراسر جهان مخابره شد و اربابان تروريست ها بار ديگر قدرت و اقتدار موشكي را مشاهده كردند.

وي در ادامه انقلاب اسلامي ايران را تداوم قيام عاشورا خواند و افزود: آنچه كه قيام امام حسين(ع) را از ساير قيام ها جهان متمايز كرده است درجه خلوص امام حسين(ع) است.

مدير كل استان تبليغات اسلامي استان اصفهان با اشاره به اين فرمايش امام راحل كه ما هرچه داريم از محرم و صفر است، اظهار داشت: اگر مي خواهيم انقلاب اسلامي مستمر و پايدار باشد و به قيام امام زمان(عج) متصل شود نبايد از حضور در صحنه غفلت كنيم.

وي با تأكيد بر عبرت گرفتن از قيام امام حسين(ع) گفت: مراقب باشيم در دانشگاه با عظمت امام حسين(ع) باشيم و واحدهاي درسي سوگ و حزن، اخلاق و سلوك، سبك زندگي و شجاعت و سياست امام حسين(ع) را مرور كنيم، اما خداي ناكرده نسبت به واحدهاي درسي مباحث اعتقادي امام حسين(ع) بي توجه باشيم.

حجت الاسلام عروجي ادامه داد: حسين شناسي ما در مجالس عزاداري اباعبدالله الحسين(ع) نبايد تنها محدود به بيان تاريخ كربلا و مرور خطبه هاي امام حسين(ع) در روز عاشورا شود، بلكه بايد معرفت حسيني و اعتقاد حسيني را بين جوانان ترويج و توسعه دهيم.

وي افزود: امروز بيش از هر زماني ديگري جامعه بشريت و جامعه اسلامي و مجالس عزاداري امام حسين(ع) نيازمند توجه به اصول و اعتقادات است و براي تحقق آن نياز است كه اهل مطالعه و تفكر و تدبر و تعقل باشيم.

مدير كل استان تبليغات اسلامي استان اصفهان با تأكيد بر داشتن شعور حسيني همراه با معرفت حسيني، عنوان كرد: عزاداري و سينه زني همراه با معرفت حسيني در جامعه بايد تقويت شود./1307/پ203/ب1

ارسال نظرات