۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۵۸۰۲۵۱
اولاد قباد؛

نابودی قدرت نظامی مساوی با از دست دادن اقتدار ملی است

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما اقتدار نظامی خود را در برابر دشمنان از دست بدهیم به‌طورقطع اقتدار ملی را از دست خواهیم داد.
فریده اولاد قباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فریده اولاد قباد عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در جوار مقبره شهدای گمنام فرهنگسرای ولاء، گفت: ما در جوار مقبره شهدای گمنامی هستیم که از نام و مقام خودشان فاصله گرفتند و در دفاع از ناموس و وطن جان خود را نثار اسلام کردند.

وی افزود: شهدایی که تعداد بسیاری از آنان بعد از سالیان سال با تحقیق و تفحص همرزمانشان به وطن بازگشتند.

اولاد قباد اظهار داشت: شهدای گمنام این پیام را به ما می‌دهند که کشور ما در دوران دفاع مقدس با حداقل ادوات جنگی در یک جنگ نابرابر آن‌هم نه در برابر عراق بلکه در برابر همه کشورهای دنیا مخصوصاً اتحادیه ناتو توانست پیروز شود و این پیروزی حاصل ایمان و اعتقادی بود که این شهدا داشتند.

عضو کمیسیون آموزش بابیان اینکه ما آرامش و امنیت کنونی کشور را مدیون خون شهدا هستیم، اظهار داشت: شهدا در جنگ نابرابر نظامی پیروز شدند ما نیز امروز باید در این جنگ نابرابر اقتصادی پیروز شویم و این مهم تنها با همدلی و اتحاد امکان‌پذیر است.

وی با تشکر از سخنرانی مقتدرانه روحانی در سازمان ملل، گفت: سخنرانی مقتدرانه رییس جمهور در سازمان ملل نشان از عزت ایران داشت.

وی افزود: روحانی نشان داد که اگر آنان عهدشکنی داشته باشند این عهدشکنی بی‌پاسخ نخواهد ماند و یک‌قدم از مراحلی را که باعث اقتدار و عزت نظام خواهد بود عقب‌نشینی نخواهیم کرد بخصوص در مساله نظامی کشور، چراکه اگر ما اقتدار نظامی خود را از دست بدهیم به‌طورقطع اقتدار ملی را از دست خواهیم داد.

اولاد قباد در پایان خاطرنشان کرد: سیره شهدا و ایثارگران باید به نسل آینده منتقل شود تا قهرمان نوجوان و جوان ما شهدا و رزمندگان باشند./813/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات