۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۵۷۹۵۴۹
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

قدرت نرم حضور مردم در صحنه مهم‌ترین عامل بازدارندگی نظام است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: قدرت نرم حضور مردم در صحنه بزرگ‌ترین قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام سالاری

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به اقدامات این نهاد در راستای برگزاری شایسته چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ایام‌الله انقلاب مانوری با کمترین هزینه و بیشترین برد و تأثیرگذاری است.

وی با اشاره به اینکه کارآمدترین مانور، مانور انسانی است، افزود: قدرت نرم حضور مردم در صحنه بزرگ‌ترین قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی است که دشمنان را زمین‌گیر و منفعل کرده است.

حجت‌الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: بارها شاهد بوده‌ایم مردم با حضور به‌موقع و لحظه شناسی و با بصیرت خود تلاش‌های توأمان و درازمدت دشمن را به چالش کشیده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه ما نباید چهلمین سالگرد انقلاب را به‌عنوان مراسم صرف بدانیم، اضافه کرد: امروز مدیر ما نباید چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به‌عنوان کار تشریفاتی و اداری خود تعریف کند بلکه باید آن را به‌عنوان حضور در سنگر دفاع مقدس ببینید.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، کارنامه چهل ساله نظام مقدس و پاسخ به شبهات در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خبرنگاران باید از مسؤولان مطالبه کنند تا در مراسم چهلمین سالگرد به تشریفات و سخنرانی اکتفا نکنند.

وی با یادآوری نقش محوری اصحاب رسانه، گفت: در ترکیب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصحاب رسانه به‌عنوان عضو خط مقدم و محوری شورا فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: رسانه‌ها حلقه وصل مردم و نظام هستند؛ ازاین‌رو بیان و تبیین مسائل از منظر افتخاراتی که انقلاب اسلامی حاصل کرده است رسالت مهم خبرنگاران و رسانه‌ها در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: 13 کارگروه در ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند که رسانه‌ها باید از رؤسای کارگروه‌ها مطالبه گری داشته باشند./9314/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات