۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۵۷۸۴۵۴
امام جمعه خرم آباد:

کشورهای آزادی خواه دربرابر زورگویی آمریکا ایستادگی کنند

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به روحیه قدرت طلبی و زورگویی رییس جمهور آمریکا، گفت: این نه تنها برای ایران بلکه برای کل دنیا خطرناک است و کشورهای آزادی خواه باید در برابر زورگویی آمریکا ایستادگی کنند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته به نقش حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) در انتقال پیام نهضت عاشورا اشاره و عنوان کرد: منظور از نهضت یعنی انتقال پیام و روشنگری و حضرت زینب (س) و امام سجاد(ع) در این زمینه به خوبی ایفای نقش کردند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به روحیه قدرت طلبی و زورگویی رییس جمهور آمریکا گفت: ترامپ انسانی خودخواه، مغرور و عهد شکن است و به هیچ یک از قوانین و معاهدات بین المللی پایبند نیست.

وی با بیان اینکه عهد شکنی رییس جمهور آمریکا نه تنها برای ایران بلکه برای تمام بشریت و دنیا خطرناک است، افزود: همه کشورهای آزادی خواه و مستقل باید با همکاری همدیگر مقابل آمریکا بایستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه آمریکا در طول 40 سال گذشته در مواجهه با انقلاب اسلامی با شکست های پی در پی روبرو بوده است، خاطرنشان کرد: برنامه های آمریکا از جمله طرح خاورمیانه بزرگ، کدخدا بودنش در دهکده جهانی، داعش و طرح های او در سوریه همگی با شکست مواجه شد.

قدرت طلبی ظالمانه آمریکا مهار شود

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه آمریکا اکنون می خواهد با زور در منطقه نقش آفرینی کند، اظهار داشت: قدرت طلبی ظالمانه آمریکا باید مهار شود.

نیروی متخصص و با مهارت در مدارس تربیت شود

وی در ادامه با اشاره به آغاز سال تحصیلی بیان کرد: مهر ماه، آغاز بهار آموزش و تربیت و حضور نسل جوان برای فراگیری علم و دانش و تربیت دینی است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه نقش معلمان در عرصه تعلیم و تربیت بسیار مهم است، یادآور شد: باید تربیت نیروی انسانی توانمند و متخصص و با مهارت صورت گیرد و این مهم وظیفه معلمان را سنگین تر می کند.

وی با تأکید بر ضرورت تغییر رویکرد آموزش و پرورش که به تربیت نیروی انسانی با مهارت کمتر توجه می شود، گفت: نتیجه این رویکرد روبرو شدن با جوانان تحصیل کرده و بیکار و بدون مهارت است.

تحکیم موقعیت مردمی انقلاب اسلامی ایران، دستاورد دفاع مقدس است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: از مهم ترین دستاوردهای دفاع مقدس تحکیم موقعیت مردمی انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به نقش آفرینی مردم در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوزین از دیگر دستاوردهای آن دوران است، این دستاورد امروز موجب تداوم مبارزه علیه نظام سلطه و استکبار جهانی است./9451/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات