۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۵۷۸۰۲۵
امام جمعه مود:

دل بستن به کدخدا روز به روز بر مشکلات می‌افزاید

امام جمعه مود با بیان اینکه دل بستن به کدخدا روز به روز بر مشکلات می‌افزاید، گفت: بسیاری از بزرگان نیز همواره توسل به ائمه اطهار(ع) داشتند و با نام زهرا(س) فعالیت می‌کردند.
فلسفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسین فلسفی‌راد، امام جمعه مود امشب در مراسم عزاداری ایام شهادت امام حسین(ع) که در مسجد امام علی(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: امروز برخی آنقدر که دل به کدخدا بستند و به آن‌ها امیدوار هستند، دل به خدا نبستند و به خدا امید ندارند.

وی با بیان اینکه دل بستن به کدخدا روز به روز بر مشکلات می‌افزاید، گفت: بسیاری از بزرگان نیز توسل به ائمه اطهار(ع) داشتند و با نام زهرا(س) فعالیت می‌کردند.

امام جمعه مود با بیان اینکه اگر امام زمان خود را نشناسیم، خدا را هم نخواهیم شناخت، افزود: یزید زمان امام حسین(ع) دیگر وجود ندارد و امروز باید یزید زمان خود را بشناسیم.

حجت الاسلام فلسفی‌راد تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر مسأله نفوذ تاکید داشتند و فرمودند مسؤولان مواظب باشند که دشمنان در فرزندان آن‌ها نفوذ نکند.

وی با بیان اینکه دشمنان آتش فتنه را برپا می‌کنند، ادامه داد: امام کسی است که عدل را در جامعه برپا کند و پایبند به دین حق باشد و خود را وقف خداوند متعال کرده است.

امام جمعه مود خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) می‌فرمایند اگر می‌خواهید به خداوند متعال توجه داشته باشید باید دین ستیز، عدالت ستیز، تقدس زدا و ولایت پذیر باشید.

حجت الاسلام فلسفی‌راد با بیان اینکه اگر معرفت به ولایت پیدا کنیم موفق خواهیم شد، اظهار کرد: نباید فریب ظاهر دشمن را بخوریم چرا که بسیاری از دشمنان در ظاهر قرآن‌خوان و نمازخوان هستند./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات