۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۵۷۷۳۵۴
با حضور حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه؛

نشست اخلاق عاشورایی و انقلابی در مدرسه آیت الله قاضی دزفول برگزار می شود

حجت الاسلام خاکی با اشاره به فرا رسیدن ایام عزاداری حسینی از برگزاری نشست دو جلسه ای با عنوان اخلاق عاشورایی و انقلابی با حضور حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در ۲۰ و ۲۱ شهریورماه خبر داد.
حجت الاسلام احسان خاکی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول

حجت الاسلام احسان خاکی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فعاليت هاي تبلیغی مدرسه در ایام محرم عنوان داشت: اعزام مبلغ به مساجد و مناطق محروم، خوابگاه های دانشجویی و زندان ها را همچون سال های گذشته در این روزها داریم تا همگان از مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) بهره مند شوند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی اظهار داشت: از برکات خوب این اعزام ها آن بود که یک تا دو زندانی اهل سنت به آیین و مذهب تشیع مشرف شدند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مساجد سطح شهرستان برنامه های ویژه ای در ماه محرم دارند، خاطرنشان کرد: کلاس هایی برای طلاب پایه هفتم برگزار کردیم که کارهای تبلیغی را در سطح شهر انجام خواهند داد.

حجت الاسلام خاکی ادامه داد: معاونت تهذیب مدرسه آیت الله قاضی دزفول با توجه به فرا رسیدن ایام عزاداری حسینی نشست دو جلسه ای با عنوان اخلاق عاشورایی و انقلابی با حضور حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در 20 و 21 شهریورماه برگزار خواهد کرد.

وی گفت: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و حمایت های امام جمعه شهرستان موضوع واحد «جلوگیری از روحیه یأس و ناامیدی در دهه محرم» را برای مبلغان در نظر گرفتیم تا در منابر حسینی به شرح و بسط آن با توجه گرانی ها و اوضاع نابسامان اقتصادی بپردازند./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات