۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۷۶۴۷۹
حجت الاسلام بیاتیان:

فعالیت بیش از ۷۰ مبلغ در شهرستان ازنا

رییس تبلیغات اسلامی ازنا از فعالیت بیش از ۷۰ مبلغ در این شهرستان و در مناسبت های دینی و مذهبی خبر داد و گفت: حضور مبلغان خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمن هستند و موجب مصون سازی نسل نو در برابر آسیب های اجتماعی هستند.
اعزام مبلغ

حجت‌ الاسلام حشمت الله بیاتیان، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: سه هزار و 150 نفر روز تبلیغ دینی، ویژه مناسبت‌های شش ماهه نخست ۱۳۹۷ درشهرهای ازنا، مومن آباد و روستاهای تابعه انجام شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 70 مبلغ بومی و غیر بومی در مناطق تبلیغی شهرستان ازنا فعالیت دارند، افزود: این مبلغان در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی در مساجد، هیأت های مذهبی و مجالس دینی در شهر و روستاهای این منطقه به بیان معارف و احکام اسلامی و ارزش های دینی می پردازند.

رییس تبلیغات اسلامی ازنا اظهارداشت: این تعداد از روحانیان شامل روحانیون اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی، طرح هجرت، ائمه جماعات مساجد و خواهران طلبه بودند که در مساجد و مجالس دینی در شهر و روستا در مناسبت‌های شش ماهه اول سال جاری به تبیین معارف دینی پرداختند.

وی در ادامه به برگزاری فعالیت های فرهنگی، مذهبی و قرآنی اشاره و عنوان کرد: در کنار دیگر مبلغان بومی و غیر بومی، هفت روحانی مستقر و به صورت پاره وقت نیز فعالیت دارند.

حجت الاسلام بیاتیان اظهار داشت: به منظور بهره‌ مندی از شبکه تبلیغی گسترده در روستاها و به دنبال ترویج ارزش‌های الهی و گسترش مبانی دینی در جامعه این روحانیان مشغول فعالیت هستند.

وی سخنرانی دینی، برگزاری دوره های آموزشی، فرهنگی، قرآنی، پاسخگویی به شبهات نسل جوان و برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی را از جمله محور برنامه های روحانیان مستقر در این شهرستان عنوان کرد.

حجت‌الاسلام بیاتیان با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به باور و اعتقادات جوانان و رواج بی بند و باری و ترویج آسیب های اجتماعی در جامعه اظهار داشت: حضور مبلغان در جامعه و بصیرت بخشی بین نسل جوان خنثی کننده توطئه های دشمنان است./9451//۳۰۳/خ

 

ارسال نظرات