۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۵۷۶۴۰۸
۱۲ شهریورماه؛

اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در خوزستان برگزار می شود

مدیرکل کتابخانه‌ های عمومی خوزستان با اشاره به برگزاری ۵۲ هزار خوزستانی در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: اختتامیه جشنواره ۱۲ شهریورماه در محل تالار کتابخانه مرکزی استان برگزار می شود.
منصور کوهی رستمی، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی خوزستان

منصور کوهی‌رستمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان اظهار داشت: ۵۲  هزار نفر خوزستانی در بخش ‌های مختلف جشنواره شرکت کردند که در بخش مکتوب و اینترنتی آن به ترتیب بیش از ۲۸  هزار و ۲۲ هزار نفر شرکت کردند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان در رابطه با نتایج پایانی جشنواره عنوان داشت: ۱۵ نفر در بخش‌های مختلف این جشنواره در آئین اختتامیه در سطح استان مورد تقدیر قرار می‌گیرند و ۹۴ نفر به عنوان شایستگان تقدیر، لوح تقدیر در مراسم ویژه شهرستان دریافت می کنند.

این مقام مسؤول در رابطه با آئین اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان خوزستان گفت: اختتامیه دوشنبه ۱۲ شهریورماه، ساعت ۱۰ صبح محل تالار کتابخانه مرکزی استان خوزستان برگزار می شود.

کوهی رستمی خاطرنشان کرد: هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در خوزستان در بخش های مختلف کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز ودر ۳۰ مردادماه سال جاری نیز به پایان رسید./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات