۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۵۷۵۹۱۵
آیت الله سبحانی:

کارها به دست مردم سپرده شود مشکلات اشتغال و اقتصاد حل خواهد شد

حضرت آ‌یت الله سبحانی گفت: اعتقاد دارم کارها باید به دست مردم سپرده شود تا شاهد اشتغال بیشتری باشیم زیرا اگر کار در اختیار دولت باشد اشتغال زیادی انجام نمی‌شود.
دیدار حجت السلام والمسلمین  شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مراجع تقلید

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سبحانی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید وامور ایثارگران ضمن تبریک اعیاد بزرگ قربان و غدیر افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به جامعه معرفی شود و این گزارش از برنامه های انجام شده و برنامه های در پیش رو مایه دلگرمی مردم است.

وی اضافه کرد: ملاقات با مردم، ارایه گزارش ها، وقتی مردم از خدمات مطلع و آگاه شوند این مایه دلگرمی است.

حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به وظیفه سنگین خدمت رسانی در بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: مساله جنگ یک بعد است و رسیدگی به بازماندگان شهدا و ایثارگران وظیفه سنگینی دیگری است که نباید تنها دولت در این مساله دخیل باشد، در این راستا دولت نیازمند مساعدت ا.ست

وی عنوان کرد: حمایت و توانمند سازی نسل های ایثارگر و بهره مندی از توانمندی این نیروهای ارزشمند از وظایفی است که بنیاد باید دنبال کند.

این مرجع تقلید تاکید کرد: خدمت در جامعه اسلامی و مسلمانان به ویژه خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران با یاری خداوند متعال همراه است.

حضرت آیت الله سبحانی تصریح کرد: امروز هرچه داریم از ولایت و انقلاب اسلامی است امروز کشور 80میلیونی زیر بار ابر قدرتها نرفته و در برابر قدرتهای زورگو ایستادگی کرده و آنان را وادار به تسلیم می سازد، آینده بهتری در انتظار ملت ایران است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدا تا زمان ظهور امام زمان (عج) پابرجاست گفت: در مقابل ایثارگری شهدا و جانبازان ما نیز وظیفه‌ای داریم و باید نسبت به انجام آن‌ها اهتمام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بنیانگذار بنیاد شهید و امور ایثارگران کار بسیار بزرگی را برای نظام جمهوری اسلامی انجام داد گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران با عملکرد خود خانواده‌های ایثارگران را از نگرانی درآورد. کار بنیاد شهید و امور ایثارگران کار بابرکتی است و اگر با نیت خالص و صادق همراه باشد، بهترین اعمال خواهد بود.

حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به سخنان حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در خصوص ایجاد اشتغال برای ایثارگران گفت: به صورت کلی ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار امری مفید و ارزشمند است و امیدواریم خداوند نظام و دولت را برای توسعه اشتغال کمک کند.

وی افزود: اعتقاد دارم کارها باید به دست مردم سپرده شود تا شاهد اشتغال بیشتری باشیم زیرا اگر کار در اختیار دولت باشد اشتغال زیادی انجام نمی‌شود./۱۳۲۳/د۱۰۲/ق

ارسال نظرات