۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۵۷۴۱۸۱
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

انجام کار با استفاده از عقل جمعی هیچ گاه پشیمانی به دنبال ندارد

آیت الله طه محمدی گفت: کاری که با پشتوانه و استفاده از عقل جمعی به اجرا درآید در آینده درگیر گرفتاری نخواهد شد چرا که محصول فکر یک نفر نیست بلکه یک گروه از مدیران در زمینه آن نظر داده اند.
سخنرانی آیت الله طه محمدی در جمع سفرا کشورهای مختلف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان عصر امروز در بازدید از نمایشگاه فعالیت های شهرداری همدان با اشاره به لزوم مشورت در کارها گفت: نمی توان فردی را پیدا کرد که در تمام مسائل در حد اعلا استاد باشد از این رو از مشورت در کارها هیچ گاه نباید غفلت کنیم.

آیت الله طه محمدی افزود: در منابع دینی نیز به ما سفارش شده است که حرکت خدا در میان جمعیت و دست خداوند همراه با جمعیت است و این نشان از آن دارد که یک دست صدا ندارد.

وی با تاکید بر استفاده از معلومات متخصصان در اجرای امور یاد آور شد: در همه کارها باید از نیرو و استعداد های موجود استفاده بهینه کنیم و نتیجه آن نیز بهره بردن از کار های فوق العاده در شهر و استان خواهد بود.

امام جمعه همدان مشکل همدان را تک روی برخی مدیران عنوان کرد و گفت: اگر همدان در برخی از کار ها موفق نبوده است دلیل آن را باید در تک روی مسؤولان جست و جو کرد.

وی تصریح کرد: در همدان یک نفر به تنهایی آمده و ساختمان هایی را ساخته است که نه تنها از لحاظ ساخت دارای اشکال فراوان است بلکه پس از صرف هزینه های زیاد بلا استفاده مانده است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر همفکری مدیران شهری خاطر نشان کرد: در همدان چند منطقه داریم و هر کدام دارای یک شهردار است باید برای اجرای هر طرح از تمام این شهرداران نظر خواهی شود و بعد به اجرا درآید.

وی ادامه داد: کاری که با پشتوانه و استفاده از عقل جمعی به اجرا درآید در آینده درگیر گرفتاری نخواهد شد چرا که محصول فکر یک نفر نیست بلکه یک گروه از مدیران در زمینه آن نظر داده اند.

امام جمعه همدان استفاده از بزرگان مناطق مختلف را گام مهمی برای پیشبرد اهداف مطرح کرد و گفت: در زمانی که بنده به همدان آمدم برای ساخت دفتر چند نقطه را به بنده پیشنهاد کردند اما به دلیل راحتی فقرا و مردم گرفتار در دسترسی، مکان فعلی را انتخاب کردیم.

آیت الله طه محمدی با تاکید بر توجه ویژه به افراد بی بضاعت و گرفتار در جامعه گفت: تغییر ساختمان کمیته امداد همدان یکی از کارهای پسندیده ای بود که امسال محقق شد و با این جا به جایی بسیاری از مردم به راحتی می توانند به آنجا رفت و آمد کنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه انجام کار ها باید برای رضا خدا باشد مطرح کرد: کسانی که دست به کاری می زنند باید قرارداد را با خدا ببندند در غیر اینصورت نتیجه اش همانند برجام خواهد شد که من احتمال می دهم اگر در شروع آن بسم الله گفته بودند سرنوشت برجام نافرجام نمی شد./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات