۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۵۷۳۷۸۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تأکید کرد؛

ضرورت اهتمام بیشتر روحانیان به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر ضرورت اهتمام بیشتر روحانیان به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، گفت: تاکنون با همکاری روحانیان استان اقدامات خوبی در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است.
حجت الاسلام رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان اظهار داشت: پیشگیری یکی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است و تاکنون با همکاری روحانیان اقدامات خوبی در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است.

وی گفت: تلاش شده تا امید و نشاط در مناطقی که بیشتر دچار افسردگی و ناامیدی هستند بیشتر شود و از اساتید دغدغه مند برای رفع آسیب‌های اجتماعی استفاده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه افزود: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت خدیجه کبری (س) مراسم مختلفی در استان برگزار می‌شود و از حجت‌الاسلام حاجی‌آبادی از اساتید حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام دهنوی کارشناس برنامه تلویزیونی گلبرگ برای سخنرانی در مناطق هدف استان دعوت شده است.

حجت‌الاسلام رضایی همچنین با اشاره طرح اوقات فراغت، تصریح کرد: طرح اوقات فراغت در سال جاری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود و در حال حاضر نیز دو هزار نفر در مساجد مهرشهر بیرجند در بحث اوقات فراغت فعال هستند.

وی با بیان اینکه مباحث آموزشی، فرهنگی و هنری در دستور کار است، ادامه داد: همچنین اردوی خانواده‌ها به مشهد مقدس از سوی پایگاه‌های بسیج محلات، همایش مدافعان حریم خانواده و همایش روز دختر در استان برگزار شده است.

حجت‌الاسلام یدالله وحدانی نیا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی نیز در این جلسه بیان داشت: تاکنون کارگاه‌های تربیت مربی با حضور مشاوران خانم و آقا، برگزاری ۱۰ کارگاه مهر برای زوجین متقاضی طلاق، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی ویژه سربازان و برگزاری کارگاه‌های اجتماعی پایه ویژه مربیان مهدکودکان انجام شده است.

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه تربیت مربی برای نهادینه کردن آموزش‌های پیش از ازدواج خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم با همدلی و هم‌افزایی در کنترل آسیب‌های اجتماعی گام‌های خوبی را برداریم./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات