۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۵۷۳۲۳۰
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

مسؤولان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند

لطفی با اشاره به فراخوان دشمن مبنی بر حضور اعتراضی مردم در سراسر کشور، گفت: مردم سلحشور، متدین و ولایتمدار ایران اسلامی، تحت تأثیر القائات دشمن قرار نخواهند گرفت.
نصرت الله لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سخنرانی پیش از نماز جمعه این هفته تهران (۱۲ مرداد) با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب درباره اقدامات دشمن علیه ملت ایران، گفت: دشمن سه توطئه فشار اقتصادی، فشار روانی و فشار عملی را برنامه‌ریزی کرده است.

وی در ادامه با بیان این‌که مشکلات اقتصادی کمرشکن، توطئه دشمن و بعضا با همراهی نااهلان و اخلال‌گرانی در داخل است، تصریح کرد: مطالبات مردم در زمینه اقتصادی به حق است و مسؤولان قوه مجریه، مقننه و قضائیه مکلف و موظف هستند به عنوان یک وظیفه ذاتی، مطالبات مردم را پاسخ دهند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخشی از آنچه امروز شاهد آن هستیم را فشار روانی دانست و افزود: بسیاری از گرانی‌های امروز داخلی است و ارتباطی به بیرون از کشور ندارد؛ مسؤولان باید پاسخ‌گوی مطالبات مردم باشند.

وی همچنین با اشاره به فراخوان اخیر دشمن مبنی بر حضور اعتراضی مردم در سراسر کشور که خواسته بودند روز پنج‌شنبه به خیابان‌ها بریزند، خاطرنشان کرد: مردم سلحشور، متدین و ولایتمدار ایران اسلامی، تحت تأثیر القائات دشمن قرار نخواهند گرفت و خط خود را در مسیر اغتشاشگران قرار نخواهند داد.

لطفی گفت: با همه تبلیغات گسترده‌ای که دشمن برای فراخوان مردم داشت، دیدیم که دیروز کسی بیرون نیامد چراکه همه باور دارند حفظ جمهوری اسلامی ایران از اوجب واجبات و از نماز هم واجب‌تر است.

وی با اشاره به فتنه سال ۸۸ که براساس هجمه به یک آرمان انقلاب اسلامی یعنی شعار نه لبنان نه غزه شکل گرفت و نیز حضور اغتشاشگران در دی‌ماه ۹۶ که می‌گفتند نه اسلام نه قرآن، اظهار داشت: این شعارها به خوبی نشان می‌دهد که حفظ جمهوری اسلامی برابر با حفظ اسلام و قرآن است و اگر اسلام و قرآن بود قطعا نماز به پا خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بصیرت‌افزایی روز افزون و حضور پرشور در صحنه مشت محکمی بر دهان ایادی استکبار است و به فضل الهی با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب آینده‌ای درخشان خواهیم داشت./920/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات