۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۵۷۲۹۳۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی ملت ایران است

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، ایستادگی و مقاومت را رمز پیروزی ملت ایران در چهار دهه اخیر دانست و گفت: امروز نیز تنها راه حل پیروزی در برابر این سطح از توطئه های دشمن، ایستادگی و مقاومت است.
 شکریان در جمع طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در گردهمایی مبلغان طرح مستقر استان در لاریجان آمل با اشاره به این که توطئه دشمنان علیه دین و انقلاب همچنان ادامه دارد، گفت: نقش روحانیت در خنثی سازی توطئه ها و هجمه های دشمنان بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه سخنان خود ایستادگی و مقاومت را رمز پیروزی ملت ایران در چهار دهه اخیر دانست و خاطرنشان کرد: امروز نیز تنها راه حل پیروزی در برابر این سطح از توطئه های دشمن، ایستادگی و مقاومت است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که ایستادگی ملت مقاوم ایران اسلامی در برابر دشمن، موجب عقب نشینی دشمن از مواضع نامشروع خود شده است، تصریح کرد: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی ثابت کرده اند که در دفاع از دین و انقلاب ثابت قدم هستند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که ملت مقاوم ایران اسلامی در چهار دهه اخیر ثابت کرده اند که اسیر خواسته های نامشروع و غیر قانونی دشمن نخواهند شد، بیان داشت: این مردم به تحریم و تهدید دشمن عادت کرده اند و هیچ گاه تسلیم خواسته های زیاده خواهانه دشمن نمی شوند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز کشور در یک جنگ نابرابر اقتصادی قرار دارد، گفت: در این جنگ نابرابر باید محکم و مقتدرانه در برابر زیاده خواهی های دشمن بیاستیم و از اصل انقلاب دفاع و حراست کنیم.

وی با بیان این که تهدید ها و تحریم های دشمن علیه انقلاب اسلامی چیز تازه ای نیست و چهار دهه است که ادامه دارد، افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی از نخستین روز پیروزی این انقلاب به دنیا ثابت کردند که در رسیدن به آرمان های انقلاب همواره ثابت قدم خواهند ماند.

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز بهترین راه خنثی کردن توطئه اقتصادی دشمن همدلی و هم افزایی در داخل است، خاطرنشان کرد: با وحدت و همبستگی ملی می توانیم به راحتی از سد تحریم های دشمن عبور کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که در شرایط امروز کشور همدلی میان مردم و مسؤولان امری ضروری است، تصریح کرد: با همبستگی ملی می توانیم مشکلات را به راحتی پشت سر بگذاریم و به پیشرفت و توسعه دست یابیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی با سایر انقلاب اسلامی جهان بسیار متفاوت است، خاطرنشان کرد: انقلاب ملت ایران بر مبنای دین و ارزش های الهی تحقق پیدا کرده است و بر اساس قرآن و معارف اهل بیت(ع) پایه گذاری شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که اهداف انقلاب اسلامی با مباني اسلام و قرآن تطبيق داده شده است، گفت: در مقابل عمر انقلاب هایی نظیر فرانسه، روسیه و چین به دلیل مادی بودن آن کوتاه بوده است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که پشتوانه اصلي جمهوري اسلامی، مردم، ولایت فقیه و اهداف متعالی نظام اسلامی است، افزود: انقلاب اسلامی ایران به هیچ عنوان به دلیل فاکتورها و نکات متمایزی که دارد قابل مقایسه با سایر انقلاب های جهان نیست.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به سخنان امام راحل در خصوص امت عصر خويش که فرمود امت من از امت صدر اسلام باوفاتر است، بیان داشت: جمهوري اسلامي چهل سال است با وجود همه توطئه ها و فشارهاي اقتصادي و با وجود اعمال تحريم هاي ظالمانه از سوي ايالات متحده در مسير پيشرفت و تعالي گام برميدارد و از مسير اصلي خود منحرف نشده است.

حجت الاسلام شکریان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش ديده بان را براي جمهوری اسلامي ايفا مي کند و برخي تحليل ها در بعد از رحلت حضرت امام راحل از سوي برخي ها در خصوص جانشيني به خصوص جانشيني مقام معظم رهبري غيرمنصفانه بود و امروز شاهد هستيم که ايشان به بهترين شکل ممکن مسائل را در کشور و منطقه مديريت مي کنند.

مديرکل تبليغات اسلامي مازندران با اشاره به تحليل برخي مستشاران نظامي ايالات متحده براي عدم توانمندي و موفقيت در جنگ نظامي در برابر جمهوري اسلامی، بيان داشت: آماده سازي و مجهز کردن جريان هاي تکفيري و تروريستي در منطقه با هدف ضربه زدن به جمهوري اسلامي و محور مقاومت صورت گرفت که ايالات متحده در اين نقشه هم شکست مفتضحانه اي را متحمل شد و ايجاد جنگ مذهبي و داخلي سرانجام با شکست روبرو خواهد شد./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات