۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۵۷۲۷۲۲
به همت مدرسه علمیه صاحب ‌الزمان ماهشهر؛

دوره روش های نوین تبلیغ در مدارس برگزار می شود

مدیر مدرسه علمیه صاحب ‌الزمان(عج) ماهشهر از برگزاری دوره یک هفته ای روش های نوین تبلیغ در مدارس برای طلاب خبر داد.
گروه هاي تبليغي

حجت ‌الاسلام مرتضی خوشبین، مدیر مدرسه علمیه صاحب ‌الزمان(عج) ماهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: همه طلاب مدرسه در طول یک هفته روش های نوین تبلیغ در مدارس را آموزش خواهند دید، ضمن اینکه برای طلاب و خانواده هایشان دوره 3 روزه روش های نوین نوین تبلیغی و کلاس های مشاوره برگزار خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر افزود: 45 روز است که طرح بچه های شهر قرآنی که زیرنظر مؤسسه قرآنی بیت الاحزان مدیریت می شود با محوریت حفظ قرآن به صورت شبانه روزی در حوزه در حال انجام است.

این مقام مسؤول یادآور شد که در طرح بچه های شهر قرآنی باید 4 جزء از قرآن کریم حفظ شود که این طرح تا یک ماه دیگر طرح به پایان خواهد رسید.

حجت الاسلام خوشبین با بیان اینکه فعالیت های تبلیغی و تهذیبی برای ماه محرم برنامه ریزی شده است، گفت: در بحث پذیرش باید گفت که 13 پذیرش شونده از دارندگان مقطع سیکل برای حضور در حوزه اعلام آمادگی کردند اما تاکنون 9 نفر تأیید شدند.

وی برگزاری برنامه های دانش افزایی، دوره تبیین مبانی فقهی مراجع جهان تشیع، بازدید طلبه های مدرسه از کشتارگاه شهرستان و کارگاه های روش مقاله نویسی و دوره های جریان شناسی وهابیت را دیگر فعالیت های صورت گرفته در سال تحصیلی گذشته برشمرد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات