۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۵۷۲۶۱۲
سلطانشاهی:

صهیونیست ها با داستان پردازی درصدد مظلوم جلوه دادن خود هستند

سلطانشاهی با بیان اینکه یهودیت دین نیست یک قوم است، گفت: حیات یهودیت به عنوان یک قوم وابسته به مهاجرت است بنابراین آنان هیچ گاه خود را بسته به یک محدوده خاص نکردند و پراکنده ترین قوم در سراسر جهان هستند.
نشست فلسطین، دفاع پیش دستانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علیرضا سلطانشاهی کارشناس مسائل فلسطین، عصر امروز در نشست خبری تحلیلی با عنوان «ابعاد، پیامدها و چشم انداز یهودی سازی کشور فلسطین» که در موسسه مطالعات راهبردی اندیشه سازان نور برگزار شد، گفت: یهودیت امروز نه یک دین بلکه یک قوم شناخته می‌شود.

وی افزود: حیات یهودیت به عنوان یک قوم وابسته به مهاجرت است بنابراین آنان هیچ گاه خود را بسته به یک محدوده خاص نکردند و پراکنده ترین قوم در سراسر جهان هستند.

سلطانشاهی با بیان اینکه صهیونیست‌ها برای مهاجرت نیاز به داستان پردازی دارند تا خود را مظلوم جلوه دهند، ابراز کرد: هلوکاست یکی از همان اسطوره‌ سازی‌هایی است که یهودیان برای مظلوم نمایی طراحی کردند.

کارشناس مسائل فلسطین ادامه داد: آنان با دروغ در جریان هلوکاست بیان کردند که شش میلیون انسان بی گناه یهودی در کوره‌ها سوزانده شدند.

وی بیان داشت: پول و امنیت از دیگر اموری است که صهیونیست‌ها به شدت به دنبال آن هستند از این رو به اشغال سرزمین فلسطین که از نظر منابع و استراتژیک بسیار مهم قلمداد می‌شود، دست زدند تا از این طریق آقای جهان شوند.

سلطانشاهی در پایان خاطرنشان کرد: آنان نسبت به همه یهودیان دنیا خود را مسؤول میدانند و آنان را شهروند سرزمین موعود میشناسند و امروز ما مشاهده میکنیم بسیاری از یهودیان خود را نسبت به اسراییل متعهد دانسته و از آنان حمایت مالی می‌کنند./813/پ۲۰۲/ق

 

ارسال نظرات