۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۵۷۲۵۴۴
حجت الاسلام والمسلمین شیرازی:

بسیج جهانی در حال گسترش است

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه بسیج جهانی در حال گسترش است، گفت: روزی امام راحل فرمودند: ما باید بسیج جهانی اسلام را راه بیندازیم؛ ما امروز شاهد تحقق این کلام در کشورهایی مانند لبنان، سوریه و عراق هستیم.
شیرازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، در مراسمی که شب گذشته به مناسبت سالروز پیروزی عملیات مرصاد در مسجد جامع غدیر برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: تجربه‌های تاریخی انقلاب باید حفظ شوند.

وی افزود: تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس باید به نسل امروز منتقل شود و در این انتقال بهره جستن از کتاب‌های شهدا امری لازم و ضروری است. رهبر معظم انقلاب فرمودند: اگر کتاب‌های دفاع مقدس ترجمه و به خارج از کشور صادر می‌شد همین امر برای صدور انقلاب و فرهنگ دفاع مقدس کافی است.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با بیان اینکه در سال 60 بعد از عزل بنی صدر به صورت علنی اعلام جنگ مسلحانه با ایران کردند، اظهار داشت: منافقان و بنی صدر هر دو دستشان در یک کاسه بود و همه نیرنگ‌های بنی صدر را منافقان طراحی می‌کردند رییس دفتر او از اعضای منافقان بود برای همین بنی صدر بعد از عزل از مقام ریاست جمهوری به همراه مسعود رجوی از ایران گریخت و اعلام جنگ مسلحانه منافقان نیز نوعی انتقام از عزل بنی صدر بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس ادامه داد: منافقان افراد بسیاری را پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خاک و خون کشیدند و به وحشتناک‌ترین حالت ترور کردند آنان علنا در مقابل انقلاب اسلامی ایستادند تا ملت ایران را به قتل برسانند بعد از مدتی هم به عراق رفتند تا با صدام علیه ایران متحد شوند تا از آنجا به انقلاب ضربه بزنند.

وی افزود: همین منافقان با حمایت آمریکا و صدام در اردوگاه اشرف تجهیز شدند و آموزش دیدند تا با تانک و سلاح‌های پیشرفته از طریق کرمانشاه به ایران حمله کرده و تهران را سه روزه فتح کنند. آنان تصور می‌کردند مردم از جنگ و انقلاب خسته شده‌اند و به راحتی می‌توانند وارد خاک ایران شوند غافل از اینکه نیروهای جان برکف سپاه و رزمندگان بسیجی وارد میدان دفاع شده و عاشقانه از انقلاب دفاع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با بیان اینکه ضربه اصلی را منافقان در جنگ مرصاد متحمل شدند، گفت: انتقام 17 هزار شهید ترور در این جنگ از منافقان گرفته شد آنان تصور نمی‌کردند شکست بخورند در حالی که شکست سنگینی به آنان وارد آمد. امروز نیز تصور می‌کنند صاحب قدرت هستند برای همین جلساتی را در اروپا برگزار می‌کنند تا به خیال خود به ایران ضربه بزنند ولی کور خوانده‌اند آنان هرگز نمی‌توانند. آن زمانی که همه دنیا پشت آنان بود نتوانستند امروز که اکثر کشورهای منطقه از آنان بیزار هستند می‌توانند؟

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس اضافه کرد: همین منافقان چهار سال است نتوانستند در یمن در برابر نیروی مردمی بایستند و یمن را ساقط کنند، منافقان در نظر داشتند کشورهای منطقه را علیه ایران بشورانند در حالی که امروز بسیاری از کشورها با ایران هم نظر و همسو هستند.

وی افزود: روزی امام راحل فرمودند: ما باید بسیج جهانی اسلام را راه بیاندازیم؛ ما امروز شاهد تحقق این کلام در کشورهایی مانند لبنان، سوریه و عراق هستیم. در حال حاضر ایران از جایگاه مهمی در منطقه برخوردار است و این جایگاه رفیع بیانگر ایمان و اعتقاد قوی مردم به خداوند متعال است./813/پ202/ب1

ارسال نظرات