۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۵۷۲۴۹۰
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

سردار سلیمانی مالک اشتر انقلاب است

آیت الله طه محمدی گفت: همان طور که مالک اشتر هیچ گاه حضرت علی(ع) را تنها نگذاشت و همیشه همراه و در سنگر امام خود بود سردار سلیمانی نیز همیشه پیرو راه علی زمان و ولی فقیه خود است.
آیت الله طه محمدی آیت الله طه محمدی آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در مراسم اولین یادواره شهدای عملیات رمضان با اشاره به حضور فرمانده سپاه قدس در همدان بیان داشت: امروز همدان شهر دارالمومنین و دارالمجاهدین، میزبان سردار بزرگ اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی این فرمانده بزرگ اسلام است که شب عارف جانسوخته و روز مانند شیر دمار از روزگار دشمن می‌ستاند.

وی سردار سلیمانی را پیرو ولایت و عاشق اسلام دانست و گفت: ایشان در تمام صحنه ها همیشه در خط اول مبارزه حاضر بودند و در راه دفاع از انقلاب، ولایت و دین مقدس اسلام از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

آیت الله طه محمدی به توصیف شخصیت سردار سلیمانی پرداخت و تصریح کرد: غرور و کبر صفتی است که با فرمانده سپاه قدس جمهورس اسلامی ایران هیچ ارتباطی نداشته و ندارد و این خصوصیات بارز ایشان است.

وی سردار سلیمانی را مالک اشتر انقلاب نامید و خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی برای جایگاه ولایت و مقام معظم رهبری همچون مالک اشتر برای امام علی(ع) است.

وی ادامه داد: همان طور که مالک اشتر هیچ گاه حضرت علی را تنها نگذاشت و همیشه همراه و در سنگر امام خود بود سردار سلیمانی نیز همیشه پیرو راه علی زمان و ولی فقیه خود است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اولین راه برای رسیدن به درجات بالا در ابعاد معنوی خود سازی و شناخت خود است.

وی افزود: انسان می تواند با خودسازی خود را به جایگاهی برساند که همیشه مورد توجه معصومین (ع) و بزرگان دین باشد که سردار سلیمانی این راه را پیموده است.

امام جمعه همدان حضور مردم همدان را پر شکوه خواند و گفت: مردم دارالمومنین همدان همیشه نشان دادند که حامی انقلاب و نظام هستند و در تمام مراسم ها با حضور خود حمایت خود را اعلام می کنند.

وی خاطر نشان کرد: به طور مثال مردم شهیدپرور همدان در مراسم تشییع شهید همدانی آنچنان حضور پر رنگی داشتند که رهبر معظم انقلاب این طور فرمودند که: "همه همدان آمدند"./979/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات