۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۵۷۱۷۰۰
نماینده ولی‌فقیه در سپاه خراسان شمالی:

ترویج نشاط و امید در بین مردم از وظایف امروز روحانیت است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، گفت: ترویج نشاط و امید در بین مردم به‌ویژه در بین جوانان از وظایف مهم روحانیان است.
حجت الاسلام زحمتکش خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،  حجت‌الاسلام حسین زحمتکش، مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، امروز در همایش روحانی انقلابی در بجنورد، اظهار داشت: همه روحانیان باید در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه حرکت و فعالیت کنند.

حجت‌الاسلام زحمتکش اضافه کرد: ضرورت تبلیغ دین در عصر حاضر، وظیفه روحانیان در نظام اسلامی و ضرورت انقلابی بودن و انقلابی ماندن روحانیان و حوزه‌های علمیه ازجمله مواردی است که باید همواره مورد توجه حوزویان باشد.

وی ادامه داد: روحانیان به‌عنوان پیشتازان انقلاب اسلامی و سربازان ولایت‌فقیه باید در مبارزه با استکبار با بصیرت و آگاهی کامل عمل کرده و در این راه از تمام توان و انرژی خود استفاده کنند.

حجت‌الاسلام زحمتکش تصریح کرد: حضور روحانیان درصحنه‌های گوناگون انقلاب اسلامی سبب اقتدار اسلام و انقلاب اسلامی‌ شده، زیرا روحانیان با بصیرت و آگاهی کامل افزون بر معرفت افزایی حضوری فعال در صحنه‌های گوناگون داشته و فرصت تجاوز به دشمن را نداده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب دست در دست یکدیگر داده و با انواع فشارهای اقتصادی و روانی و ایجاد ناامیدی و یأس در بین مردم تلاش می‌کنند نظام اسلامی را از درون ضعیف و متلاشی کنند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان گفت: در این راستا طلاب و روحانیان انقلابی افزون بر دفاع از انقلاب و آموزه‌های اسلامی باید به ترویج نشاط و امید در بین عموم مردم به‌ویژه در بین جوانان بپردازند تا این بار هم نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شود./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات