۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۵۷۱۴۳۶
حجت‌الاسلام ایزانلو:

مردم‌داری رمز موفقیت روحانی مبلغ است

معاون تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مردم‌داری، شناخت مشکلات مردم و تلاش برای رفع آن‌ها از مهم‌ترین رموز موفقیت یک روحانی مبلغ در روستا است.
حجت الاسلام ایزانلو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام بابامحمد ایزانلو، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در مراسم اعزام روحانیان مبلغ دهه کرامت به مساجد شهری و روستایی استان، اظهار کرد: رفع مشکلات مردم رمز موفقیت روحانی مستقر است.

وی ادامه داد: درواقع مردم‌داری، شناخت مشکلات مردم و تلاش برای رفع آن‌ها از مهم‌ترین عوامل موفقیت یک روحانی مستقر در روستاها است.

حجت‌الاسلام ایزانلو با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های روحانی مستقر در روستا مردمی بودن او است، خاطرنشان کرد: ارتباط با جوانان و شناخت مشکلات روحی آنان و سوق دادن به‌سوی رستگاری یک ویژگی مهم است که روحانی مستقر باید با عنایت الهی از این ویژگی برخوردار باشد.

وی اضافه کرد: دشمنان به دنبال ایجاد فرصت و سوءاستفاده از شرایط موجود هستند؛ اما هوشیاری روحانی مستقر در روستاها و هدایت افکار و بصیرت افزایی جوانان توانسته است مشکلات پیش آمده را مدیریت کند.

حجت‌الاسلام ایزانلو تصریح کرد: بدخواهان در فضاهای مجازی به دنبال خدشه‌دار کردن چهره انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند؛ این در حالی است که حضور روحانی در بین مردم می‌تواند زیرساخت‌های دینی و باورهای صحیح را به آن‌ها آموزش دهد تا دچار دام‌های فریبنده دشمنان نشوند./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات