۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۵۷۰۷۰۱
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

راه برون رفت از مشکلات ایستادگی و مقاومت است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به توطئه های دشمن و تلاش برای جدایی مردم از انقلاب و اینکه ایران از افتخارات دست بردارد، گفت: افتخارات گذشته چراغ راه است، با تکیه و درس گرفتن و ایستادگی می توان از مشکلات رهایی یافت.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی ‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرمآباد، ظهر امروز در شورای اداری استان با تسلیت شهادت امام جعفرصادق(ع) با اشاره به وجود نعمت های الهی گفت: هدایت و سلامت از نعمت های الهی است.

وی نعمت امنیت را از دیگر نعمت های الهی خواند و افزود: امنیت مایه همه فعالیت‌ها و کارها است و اساس اسلام بر نعمت ولایت استوار است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: وجود رهبری آگاه و دوراندیش که امروز به‌ عنوان دیده بان نظام اسلامی است و امروز با سرانگشت تدبیر ایشان تمام نقشه‌های دشمنان نقش برآب می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه وظیفه امروز ما شکرگزاری و قدرشناسی در برابر نعمت ها است، عنوان داشت: خدمت به مردم زمینه سپاس ‌گزاری نعمت ها است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با بیان اینکه امروز دشمن تمام تلاش خود را علیه نظام اسلامی و جبهه مقاومت به کار گرفته است، اظهار داشت: ایستادگی و ثبات ‌قدم در برابر دشمن وظیفه همگان است.

راه برون رفت از مشکلات اقتصادی ایستادگی و ثبات قدم است

وی با اشاره به اینکه آمریکا می‌خواهد به ایران ثابت کند راه نجات مشکلات اقتصادی در تسلیم شدن است، گفت: آمریکا تلاش می‌کند مردم را از نظام جدا کند، با ثبات قدم می‌ توان بر همه چیز پیروز شد؛ باید در برابر مشکلات ایستادگی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با یادآوری به اینکه امروز دشمن می‌ خواهد ایران از افتخارات گذشته دست بردارد، خاطرنشان کرد: افتخارات گذشته چراغ راه ما است و راه برون‌ رفت از مشکلات تسلیم شدن نیست بلکه ایستادگی و جوانمردی است./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات