۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۵۶۸۲۸۵
مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان:

صلوات مهم ترین شعار مسلمانان است

حجت الاسلام نقوی گفت: صلوات مهم ترین شعار مسلمانان است چرا که نه تنها از بین برنده دو رویی و نفاق در جامعه است بلکه ایمان را نیز افزایش می دهد.
حجت الاسلام ناصر نقوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام ناصر نقوی مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر امروز در مسجد جامع همدان با اشاره به برکات صلوات گفت: صلوات مهم ترین شعار مسلمانان است چرا که نه تنها از بین برنده دو رویی و نفاق در جامعه است بلکه ایمان را نیز افزایش می دهد.

وی بالاترین داروی شفا بخش دنیا را توسل به خداوند عنوان کرد و افزود: آرامش قلب چیزی نیست که برای درمان در کوچه بازار به دنبال آن باشیم چرا که آرامش اصلی توکل و یاد خداوند است.

حجت الاسلام نقوی حضور در مراسم های مذهبی را امتیازی بزرگ برشمرد و گفت: هر کسی که در این گونه مجالس حضور دارد باید بداند بدون دعوت نمی تواند پا در این اماکن بگذارد و حتما نظری به او شده است.

وی ولایت را از ارکان اصلی دین اسلام دانست و ابراز کرد: ماه رمضان با آن همه عظمت و بزرگی هر چه دارد از ولایت است و اگر انسان به اوج عبادت برسد تازه با ولایت آشنا می شود.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: بالاترین دعا در شب قدر که اوج کرامت بندگان است دعای برای فرج حجت خدا است و این یعنی شب های قدر متعلق به ولایت است.

وی با بیان این که کرامت داده شده به افراد مساوی نیست گفت: کرامت داده شده به بندگان دارای درجات مختلفی است که بر اساس عملکردشان به آن ها داده می شود.

حجت الاسلام نقوی ادامه داد: ماه رمضان ماه شست و شوی جان از بدی ها و زشتی ها و حرکت به سوی خوبی ها است و این ماه را باید مختص روح انسان دانست نه جسم و بدن.

وی خاطر نشان کرد: شهدا که به اوج خوبی ها می رسند اگر آنها را مرده فرض کنیم مرتکب اشتباه بزرگی شده ایم چرا که جسم شهید را از او گرفته اند نه روح او و در نزد پروردگار خود روزی می گیرد./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات