۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۵۶۸۱۴۴
امام جمعه الشتر:

اخلاص مهم ترین عنصر در حوزه خبر است

مشاور فرهنگی استاندار لرستان رسانه ها را به عنوان چشم بینای جامعه دانست و گفت: اخلاص مهم ترین عنصر در حوزه خبر است، رسانه ها باید به نیازهای جامعه توجه کنند.
امام جمعه الشتر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سیدسجاد موسوی، مشاور فرهنگی استاندار لرستان، عصر امروز در جلسه هماهنگی و بهبود روند اطلاع‌رسانی و هماهنگی برگزاری نشست های خبری گفت: اصحاب رسانه بازوان توانمندی در اطلاع رسانی و انعکاس واقعیت ها هستند.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیران دارای پشتوانه‌ای به نام رسانه هستند، افزود: رسانه نقش تاثیرگذاری در پیشرفت‌ها و پسرفت‌ها دارد و باید به نیازهای استان توجه کند.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر بهره مندی مطلوب از ظرفیت رسانه ها اظهار داشت: تعامل با حوزه رسانه موجب پیشرفت است و باید به این مهم توجه داست و معیشت خبرنگاران را نیز در نظر گرفت.

وی اخلاص را مهم ‌ترین عنصر در حوزه خبر عنوان کرد و گفت: اخلاص به معنای نگاه خدایی است و باید مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد.

مشاور فرهنگی استاندار لرستان در ادامه رسانه را چشم بینای جامعه خواند و اظهار داشت: اگر رسانه به عنوان چشم بینای جامعه نباشد، مدیر دچار انحراف می‌شود، مدیر باید بداند که میز کارش میز خدمت است و این یادآوری وظیفه رسانه است.

وی به موفقیت فعالیت رسانه ها اشاره و یادآور شد: هر جا رسانه ورود پیدا کند موفق هستیم و اگر رسانه و خبرنگار نباشد، حس منیت سراغ مدیران می‌رود.

امام جمعه الشتر در ادامه اقدامات دشمن در راه اندازی جنگ اقتصادی اشاره و عنوان کرد: این مهم با اقتصاد مقاومتی قابل حل است، ایجاد ناآرامی روانی از اهداف دشمن بوده و باید در این زمینه هوشیار بود چراکه  وقتی ناامنی ایجاد شود، احساس ناامنی از خود آن خطرناک‌تر است.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر ضرورت استفاده از نیروی جوان در عرصه خبر خاطرنشان کرد: حضور و فعالیت خبرنگاران در پیشرفت استان مؤثر است./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات