۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۹
کد خبر: ۵۶۶۳۱۸
حجت الاسلام قهرمانی:

صهیونیسم به دنبال ارائه چهره ای غیرواقعی از مسلمانان است

کارشناس رسانه تأکید کرد: صهیونیسم همه توان خود را بر این گذاشته است که از مسلمانان به ویژه فلسطین و حزب الله لبنان هیولاسازی کند.
حجت الاسلام علی قهرمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی قهرمانی ششم خرداد در نشست اساتید ارتباطات و رسانه که با محوریت گرامیداشت آرمان فلسطین در عرصه هنر و رسانه در سالن جلسات مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان این که دشمن با استفاده از پنج فیل سعی کرده است تا فلسطین را مورد تخریب قرار دهد، گفت: در فیلم ارباب حلقه ها مشاهده می کنیم که شخصیت «سارومان» نماد شیخ احمد یاسین رهبر معنوی حماس است که از این طریق سعی شده است چهره او را تخریب کنند.

عضو هیأت مدیره انجمن سواد رسانه ای طلاب افزود: در فیلم سینمایی ارباب حلقه ها با اندکی توجه در می یابیم که مردم فلسطین به صورت مسخ شده به تصویر کشیده شده اند.

وی با اشاره به این که تخریب چهره مسلمانان یکی از کارها و اهداف اصلی صهیونیسم است، ابراز کرد: صهیونیست ها از طریق فیلم های سینمایی همچون «اُ زامبی» و مواردی از این قبیل سعی کرده اند تا چهره مسلمانان را بسیار خشن جلوه دهند و نوعی اسلام هراسی را در جهان ترویج کنند.

حجت الاسلام قهرمانی با بیان این که دشمن برای تخریب موضوع شهادت طلبی مسلمانان عزم راسخی دارد، تأکید کرد: آن ها در فیلم های خود به گونه ای این نوع مباحث را تخریب می کنند که چهره مسلمانان در انظار جهان به شدت تخریب می شود.

کارشناس رسانه خاطرنشان کرد: صهیونیسم همه توان خود را بر این گذاشته است که از مسلمانان به ویژه فلسطین و حزب الله لبنان هیولاسازی کند.

وی اضافه کرد: دشمن به خوبی می داند که جهوری اسلامی ایران به عنوان مغز متفکر و قلب جریانات منطقه است و برای این که همه جریانات منطقه اعم از حزب الله لبنان، سوریه، عراق و فلسطین را در جریان تخریب رسانه ای قرار دهد همه توان خود را بر روی تخریب ایران مترکز کرده است، زیرا بیشترین فیلم هایی که برای تخریب مقاوت ساخته می شود تلاش در جهت از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است/841/پ۲۰۲/س

ارسال نظرات