۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۵۶۴۹۷۷
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

رسانه و فضای مجازی فرصتی برای جهانی سازی اسلام است

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: ما باید با استفاده از فرصت فضاي مجازی و رسانه به دنیا نشان دهیم که برپایه دین و حکومت اسلامی می توان تمدن جهانی را بنا کرد.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیرکل روابط عمومی استانداری و متخبین جشنواره برترین روابط عمومی های دستگاه هایی اجرایی استان که به مناسبت هفته روابط عمومی برگزار شد، اظهار داشت: روابط عمومی پیشانی هر اداره و هر مجموعه بوده و تنها جایگاهی است که می تواند کارها و فعالیت های آن مجموعه را به جامعه نشان دهد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه دنیای کنونی که بر پایه ارتباطات استوار است، افزود: در دنیای امروزی که ارتباطات حرف اول را می زند، نمی توان از نقش روابط عمومی در انتقال پیام و اهداف مجموعه های اداری و غیراداری چشم پوشی کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم جامعه در هر لحظه کارها و فعالیت مدیران و دستگاه ها را رصد و قضاوت می کنند و روابط عمومی در ارائه صحیح فعالیت ها نقش موثری دارد؛ زیرا با تلاش کارکنان روابط عمومی است که مدیران مورد ارزیابی قرار می گیرند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: اسلام جامعه دینی را بر پایه ارتباطات استوار می داند و پایه گذار ارتباطات قرآن است؛ چرا که خداوند در قرآن از مومنان بعد از صبر فردی و اجتماعی، برقراری ارتباط و تعامل سازنده را خواسته است.

وی در ادامه افزود: جوهره دین اسلام ارتباطات است.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به آیه "قولوا للناس حسنا" افزود: خوب و زیبا سخن گفتن بهترین راه برقراری ارتباط است؛ از این رو لازم است مدیران و کارکنان روابط عمومی با استفاده از این پیام قرآن با مخاطبان خود زیبا سخن بگویند و آن ها را راضي کنند.

وی اظهار کرد: نحوه ارتباط و تعامل کارکنان روابط عمومی نشانگر ارتباط کل مجموعه و هر سازمان است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تاکید کرد: روابط عمومی باید بر پایه ارتباط حسنه پایه گذاری شود.

وی با اشاره به اهمیت رسانه و فضاي مجازی، افزود: ما باید با استفاده از فرصت فضاي مجازی و رسانه به دنیا نشان دهیم که برپایه دین و حکومت اسلامی می توان تمدن جهانی را بنا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی درپایان از مدیران خواست جایگاه روابط عمومی را باور کنند؛ زیرا اگر چنین شود ارتقا و پیشرفت آن مجموعه تضمين خواهد شد./۹۳۱۴/پ203/ب1

ارسال نظرات