۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۶۳۳۷۳
امام جمعه هویزه:

چالش های نظام اسلامی نتیجه غفلت مسؤولان است

امام جمعه هویزه با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب درباره وجود نفوذگاه ها و دفاع در مقابل آنها، گفت: اگر غفلتی در این مسأله صورت بگیرد نظام اسلامی دچار یک چالش بزرگ خواهد شد.
امام جمعه هویزه

حجت الاسلام ناصر حمزه نژاد، امام جماعت هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بیانات رهبری درباره امنیت و نفوذ بیگانگان ابراز داشت: امنیت موضوعی است که در تعاریف دینی ما از جمله قرآن و نهج البلاغه مطرح شده است.

امام جمعه هویزه با بیان اینکه امنیت فقط به مسائل نظامی ختم نمی شود، گفت: امنیت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران از جمله مسائلی است که در حیطه وظایف مسؤولان قرار می گیرد.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در این باره که وزارت اطلاعات یک حزب انقلاب اسلامی است، افزود: باید از ورود حزب های سیاسی فعال در این مجموعه جلوگیری کنیم و همچنین رصد اینگونه فعالیت ها بسیار اهمیت دارد و همه مسؤولان باید به این مسأله با حساسیت و به صورت کاملا مقتدرانه رسیدگی کنند.

حجت الاسلام حمزه نژاد در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه رهبرمعظم انقلاب یک دیدگاه فراتری نسبت به مسائل دارند، اگر غفلتی در این مسأله صورت بگیرد، نظام اسلامی دچار یک چالش بزرگ خواهد شد./9454/ت303/ب1

ارسال نظرات