۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۵۶۲۳۷۰
آیت الله طبرسی:

حمایت از کالا و تولید ایرانی تنها با شعار محقق نمی شود

آیت الله طبرسی با تأکید براین که حمایت از کالا و تولید ایرانی تنها با شعار محقق نمی شود، گفت: لازمه تحقق عملی شعار امسال عزم ملی همه بخش های کشور و پرهیز از برخوردهای مقطعی و شعاری با این مسأله مهم است.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار امام جمعه و جمعی از مسؤولان شهر هچیرود چالوس، خدمت به مردم را یک تکلیف مهم برای همه مسؤولان و مدیران نظام دانست و گفت: اگر می خواهیم آیندگان از ما به نیکی یاد کنند باید خادم مردم باشیم و هر چه در توان داریم برای رفع مشکلات مردم به کار گیریم.

وی با بیان این که مطالبه و خواسته های مردم مشخص است و مسؤولان باید در جهت تحقق همان خواسته های به حق و قانونی حرکت کنند، افزود: نباید با ارباب رجوع در ادارات دولتی به گونه ای برخورد شود که زمینه نارضایتی ایجاد شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که جلب رضایت مردم باید برای همه مسؤولان کشور یک اصل مهم باشد، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم فردی از ادارات با نارضایتی خارج شود بلکه تا جایی که قوانین و مقررات به ما اجازه می دهد در جهت رفع حاجت فرد گام برداریم.

آیت الله طبرسی با بیان این که نباید فراموش کنیم که مردم ولی نعمت ما هستند و امروز هر چه داریم به برکت حضور و پشتیبانی همین مردم است، تصریح کرد: اگر حضور مردم نبود نهضت انقلاب به پیروزی نمی رسید و امروز یک حکومت اسلامی در این کشور استقرار نداشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که نحوه برخورد با مردم در نهادهای دولتی باید تغییر کند، خاطرنشان کرد: با صحت بر مشکلات و کمبودها در کشور اما باید به گونه ای مدیریت کنیم که مردم نیز راضی باشند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که امام خمینی(ره) در همه ادوار با برکت حیات خود همواره دغدغه مشکلات مردم به ویژه محرومان و مستضعفان جامعه را داشتند، تصریح کرد: امروز نیز خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری نیز همان مسیر را ادامه می دهند و در همه سخنرانی های خود بر رفع مشکلات مردم از سوی مسؤولان تأکید دارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که یکی از مهم ترین فلسفه های نامگذاری هر سال از سوی مقام معظم رهبری کاهش مشکلات مردم در بخش های مختلف کشور است، افزود: تأکیدات ایشان در سال های اخیر بر مسائل اقتصادی نشان دهنده دغدغه های فراوان رهبری در حوزه معیشت مردم است.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که مقام معظم رهبری لحظه ای از مشکلات و گرفتاری های مردم غافل نیستند و همه تلاش و دغدغه ایشان رفع این گرفتاری ها است، تصریح کرد: ایشان در مقام نصیحت و تذکر به مسؤولان هر چه در توان داشتند در این سال ها عمل به وظیفه کردند، اما متأسفانه سرعت گام های مسؤولان ضعیف بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که موضوع اقتصاد مقاومتی که رهبری چند سال اخیر مطرح کردند یک مسأله کاملاً ریشه ای و دقیق است، خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان کشور به صورت کامل به همه بندهای آن عمل می کردند امروز در حوزه اقتصادی با مشکل مواجه نبودیم.

امام جمعه ساری با تأکید براین که تحقق واقعی اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت کشور از وابستگی ها و مشکلات است، ادامه داد: تأکید مجدد مقام معظم رهبری بر حمایت از کالای ایرانی نیز در راستای همان سیاست های اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که درد جامعه امروز ما اقتصادی و معیشتی است، تصریح کرد: حق طبیعی مردم است که در یک شرایط مطلوب اقتصادی و بدون استرس و تنش زندگی کنند و این وظیفه مسؤولان است که این شرایط را به وجود بیاورند.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که حمایت از کالا و تولید ایرانی تنها با شعار محقق نمی شود، بیان داشت: لازمه تحقق عملی شعار امسال عزم ملی همه بخش های کشور و پرهیز از برخوردهای مقطعی و شعاری با این مسأله مهم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای گردشگری در استان به حضور بیست میلیون مسافر در طول سال به این استان اشاره کرد و گفت: متأسفانه  ثمره و نتیجه این حضور گسترده مسافران مشکلات زیست محیطی و فرهنگی برای مردم استان بوده است./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات