۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۵۶۲۳۴۰
امام جمعه بهار:

فواید حمایت از کالای ایرانی شامل حال مردم خواهد شد

حجت الاسلام حاتم نیا گفت: فواید و عواید حمایت از کالای ایرانی شامل خود مردم خواهد شد و ذکر این نکته ضروری است که دیگر وقت عمل است و مجالی برای شعار دادن نیست.
حجت الاسلام حبیب الله حاتم نیا

حجت الاسلام حبیب الله حاتم نیا امام جمعه شهر بهار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حمایت از کالای داخلی را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: مقام معظم رهبری در زمینه نامگذاری سال جدید به خوبی مشکل جامعه را دریافتند و هنگامی که کشور نیاز به حمایت از کالای داخلی داشت این موضوع را مطرح کردند.

وی حمایت از کالای ایرانی را دارای سابقه دیرینه ای دانست و افزود: در گذشته حوزه علمیه اصفهان طی بیانیه ای از همه مومنان خواستند که حتما از تولیدات داخل کشورمان که به دست زحمت کشان داخلی تولید می شود استفاده کنند.

امام جمعه بهار ادامه داد: این موضوع به اندازه ای مهم بود که در پایان بیانیه تاکید کردند که هر مومنی نخ کفنش از پارچه خارجی تهیه شده باشد ما برای او نماز میت نخواهیم خواند.

وی نقش مردم را در تحقق شعار سال مهم دانست و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از مردم نیز کمک بگیرند تا مردم وسایل خارجی که نمونه آن در داخل کشور تولید می شود را استفاده نکنند و این گام بسیار مهمی است.

حجت الاسلام حاتم نیا تصریح کرد: هر سال بیانات ایشان خطاب به مسؤولان بود اما امسال گفتند که حرف من هم با مردم است و هم با مسؤولان و این نشان از اهمیت این موضوع و نقش مهم مردم در شعار امسال دارد.

وی حجت را تمام شده توصیف کرد و گفت: این موضوع فواید و عوایدش شامل خود مردم خواهد شد و ذکر این نکته ضروری است که دیگر وقت عمل است و مجالی برای شعار دادن نیست.

امام جمعه بهار اضافه کرد: هنگامی که ما فشار استکبار جهانی را احساس می کنیم باید به این مساله رسیده باشیم که هیچ کشوری وظایفی که بر عهده ما است را برای ما انجام نخواهد داد چرا که در درجه اول به دنبال منفعت خودشان هستند.

حجت الاسلام حاتم نیا شعار امسال را پر از خیر و برکات دانست و گفت: ان شاءالله عموم مردم با لبیک گفتن به بیانات حضرت آقا و با همراهی مسؤولان شعار امسال را به بهترین نحو تحقق ببخشیم./979/ت303/ب1

ارسال نظرات