۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۵۶۰۹۷۴
امام جمعه دابودشت:

رفع معضل بیکاری نیازمند حمایت از کالای ایرانی است

حجت الاسلام تقی زاده ‌آملی گفت: رفع معضل بیکاری نیازمند حمایت از کالای ایرانی است که زمینه ای فراهم می شود نسل جوان بیکار جامعه در بخش های مختلف مشغول فعالیت هستند.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده آملی امام جمعه دابودشت و دشت سر شب گذشته در دیدار با مدیران بخش های دابودشت و دشت سر با بیان این که در سال حمایت از کالای ایرانی باید در راستای تحقق شعار سال گام های ارزنده ای برداشته شود، گفت: ضرورت دارد از همه ظرفیتها و فرصتها برای تحقق این امر استفاده شود.

وی تصریح کرد: مدیران کشور باید برنامه ریزی دقیق و شایسته ای همراه با اقدام عملی داشته باشند تا شعار سال به بهترین نحو ممکن و آنگونه که شایسته است محقق شود.

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: حمایت از کالای ایرانی زمینه ساز توسعه اقتصادی کشور و تقویت اشتغالزایی می شود که برکات و دستاوردهای آن شامل حال همه جامعه می شود.

حجت الاسلام تقی زاده آملی ادامه داد: ضروری است تا فروشنده فقط کالای ایرانی بفروشد و خریدار هم فقط کالای ایرانی بخرد که نیاز است تلاش کنیم این امر را به فرهنگ تبدیل کنیم.

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: نیاز است همه ما نسبت به کالای ایرانی غیرت و تعصب داشته باشیم و اگر کسی به خرید کالای ایرانی توجهی نمی کرد ضرورت دارد تا نسبت به این امر مهم اهتمام ورزد.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان باید به نحوی مرغوب تولید داشته و اعتمادسازی نسبت به تولید داخلی انجام دهند، اظهارداشت: فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی باید با جدیت پیگیری شود.

حجت الاسلام تقی زاده آملی افزود: اگر می خواهیم معضل بزرگ رکود در کشور حل شود و تولیدکنندگان داخلی نیز مشکلات نداشته باشند باید به فکر حمایت از کالای ایرانی باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: رفع معضل بیکاری نیازمند حمایت از کالای ایرانی است که زمینه ای فراهم می شود نسل جوان بیکار جامعه در بخش های مختلف مشغول فعالیت هستند.

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: مردم و مدیران در کنار هم می توانند برای تحقق شعار سال گام های ارزنده ای بردارند که نیاز می رود از خودمان شروع کنیم و حامی واقعی کالای ایرانی باشیم.

حجت الاسلام تقی زاده آملی افزود: امید است سال حمایت از کالای ایرانی آغازگر حرکتی بزرگ برای توسعه ظرفیتهای تولید داخلی در کشور باشد و بتوانیم با این کار زمینه توسعه و امنیت اقتصادی را در کشورمان فراهم کنیم./1314/پ203/ب1

ارسال نظرات