۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۵۶۰۷۱۶

برگزاری مسابقه و نمایشگاه نقاشی مذهبی در مدرسه علمیه خواهران الشتر

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر از اعلام فراخوان مسابقه و نمایشگاه نقاشی مذهبی خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات مذهبی برای نخستین بار برگزار می شود.
حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: مسابقه و نمایشگاه نقاشی مذهبی برای نخستین دوره به میزبانی مدرسه علمیه خواهران این شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات نقاشی مذهبی با محوریت قرآن، امامت، مهدویت، نماز، مدافعان حرم برگزار می شود، یادآور شد: این دوره از مسابقات با محوریت ذکر شده در رشته طراحی و خوشنویسی برگزار می شود.

شاهوردی با بیان اینکه طلاب خواهر می توانند در این مسابقه شرکت کنند و محدودیتی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در دوره مسابقات نقاشی مذهبی می توانند آثار خود را به مدرسه علمیه الشتر ارسال کنند.

وی در ادامه بیان داشت: علاقه مندان آثار خود را به آدرس لرستان، شهرستان الشتر، خیابان آیت الله بروجردی(ره)، مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر ارسال کنند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر هدف از برگزاری مسابقات نقاشی مذهبی و برپایی نمایشگاه را تشویق طلاب به انجام آثار مذهبی و شکوفایی استعداد آنان است.

گفتنی است، طلاب علاقه مند به شرکت در مسابقه مذهبی نقاشی به میزبانی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.bentorasoll.blogfa.com  مراجعه نمایند./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات