۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۵۶۰۵۵۸
شهردار قم مطرح کرد؛

تدوین سند قم۱۴۰۰ با همکاری فضلای حوزه و دانشگاه

سقائیان نژاد با اشاره به تدوین سند قم ۱۴۰۰ با همکاری فضلای حوزه و دانشگاه تأکید کرد که تمام حرکت ها و فعالیت های شهرداری مطابق با این خط کش پیش می رود.
شهردار قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم پیش از ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری‌همدانی ضمن ارائه گزارشی از آخرین فعالیت های شهرداری قم، اظهار داشت: تیم حال حاضر در شهرداری از انسجام بسیار خوبی برخوردار است و ما از افراد متخصص و متعهد بهره مند هستیم.

وی افزود: این افراد شناخت خوبی نسبت به شهر دارند و مشکلاتی که در ارتباط با شهرداری ها مطرح بوده است را به خوبی می شناسند؛ بحث رکود شامل حال شهرداری قم شده است چون اکثر بودجه ها بسته به فروش ساختمان است و این مسأله تعطیل شده است.

سقائیان نژاد با اشاره به لزوم سرمایه گذاری بخش خصوصی برای ارتقای امنیت مسائل اقتصادی خاطرنشان کرد: یک سری از مسائل به ارز بستگی دارد و نابسامانی های این حوزه کارها را با چالش رو به رو می کند و با توجه به همه این مسائل خدا رو شکر کارها با دقت نظر انجام شده است.

وی تصریح کرد: با عنایت خداوند و حضرت معصومه(س) در سال 96 بودجه 2200 میلیارد بوده که رشد خوبی نسبت به سال قبل از آن داشته و بالای 85 درصد آن را به دست آوردیم و سال گذشته اولین سال بودی که بیش از 300 هزار تن آسفالت در شهر ریخته شده است که چیزی نزدیک به اسفالت ریزی شهر تهران است.

شهردار قم خاطرنشان کرد: برای سال 97 نزدیک به 2500 میلیارد بودجه پیش بینی شده که باید جذب شود و برای این مسأله پروژه های متعددی در نظر گرفته شده است؛ از جمله ادامه پروژه عمار یاسر و همچنین پروژه میدان معلم تا میدان سپاه است و همین طور وصل خیابان چهارمردان به آذر از بلوار سمیه است که برای این کار فقط 10 میلیارد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که همه حرکت های شهرداری با خط کش قم 1400 پیش می رود، ابراز داشت: این برنامه با همکاری فضلای حوزه و دانشگاه تدوین شده است و آن چه انجام می شود با عنایت الهی صورت می گیرد و مشکلات و ناملایماتی که به وجود می آید نیز ان شاءالله بن بست نخواهد بود. /۱۳۳۰/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات